U toplijem se dijelu godine općenito više vozi pa su i problemi na cesti češći. Nastavno na to, službe pomoći na cesti bilježe mnogo više posla nego u hladnijem dijelu godine. Stoga je zanimljivo vidjeti koje su najčešće pogreške vozača ljeti. Većinom ih možemo izbjeći uz više pažnje.
Prema iskustvu HAK-a, najčešća je pogreška vozača u ljetnim danima ulijevanje pogrešnog goriva. U toj je situaciji bitno pravodobno pozvati pomoć kako ne bi došlo do velike štete. Čim shvatite da ste ulili pogrešno gorivo ugasite motor. Dizelaši su osjetljiviji na ulijevanje krivog goriva od benzinaca.
Dobro pričvrstite teret
Drugi učestali problem zbog kojeg vozači često zovu službu pomoći na cesti je vožnja na rezervi. Zbog ove loše navike vozača često se događa da vozilo ostane bez goriva.
Tijekom ljetnih mjeseci zna se dogoditi da putno računalo pogrešno izračunava preostalu količinu goriva u vozilu.
Pregrijavanje kvačila u dugim kolonama na uzbrdici, kočenje kvačilom umjesto parkirnom ili nožnom kočnicom, vuča priključnog vozila ili autoprikolice. Bilo koja od ovih radnji može uništiti kvačilo, uvjerili su se već mnogi vozači, jer i kvar kvačila na popisu je čestih ljetnih problema.
Gubitak ključeva - do čega često dolazi jer se vozači s ključevima okupaju u moru - ili zaključavanje ključeva u vozilu također su česte pogreške vozača ljeti.
Umjereno s klima-uređajem
Stoga svakako pripazite gdje držite ključeve automobila dok ste na odmoru, kao i loša priprema priključnog vozila koje često bude pretovareno, sa starim, lošim gumama.
Česti su i problemi s osovinama ili ležajevima prikolica, kao i svjetlima. Teret treba dobro pričvrstiti. Popis najčešćih problema zaokružuje onaj s klimatizacijskim uređajem automobila.
Naime, preporučuje se umjereno korištenje klima-uređaja kako ne bi došlo do preopterećenja i kvarova na alternatoru do kojih dolazi upravo zbog neprestanog rada ventilatora.
Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu:
Nije kvačilo već spojka.