Novi A5, nasljedik Audija A4, otvara novo poglavlje njemačke premium priče, a dolaskom u Hrvatsku otvorio ga je i na našem tržištu. Na ekskluzivnom se događanju ukazao u prostorima Zračne luke Franjo Tuđman u Zagrebu, a istovremeno su se s podija simbolično povukli stari modeli A4 i A5. Novi A5, naime, nedavno smo imali priliku voziti, a zamijenit će oba ta automobila. No, novitet pod svjetlima reflektora nije bio usamljen, jer premijerno je do Zagreba navratio i novi Q5, koji u Hrvatsku službeno dolazi tek za šest mjeseci. Podsjetimo, Audi s ovim novitetom uvodi novost u princip imenovanja svojih modela, na način da će neparni broj u nazivu ubuduće imati modeli pogonjeni novom generacijom učinkovitih motora s unutarnjim izgaranjem, dok će parni brojevi biti rezervirani za električne automobile. Kako njemačka srednje velika premium limuzina i karavan imaju benzinsko i dizelsko srce, naziv modela s novom je generacijom promijenjen iz A4 u A5. Novi A5 već se može naručiti, po cijeni od 45.819 eura za limuzinu, odnosno od 48.067 eura za karavanski A5 Avant.
Učinkoviti motori obitelji Audi A5 pokrivaju, dakle, veliki raspon: od konvencionalnih modela ulazne razine do komfornih verzija za veće udaljenosti i dinamičkih sportskih vozila. Početni motor je benzinski 2,0 TFSI sa 150 konjskih snaga – na kojega se odnosi početna cijena - a isti motor dostupan je i u opciji s izlaznom snagom od 204 KS. Dizelski 2,0 TDI s također 204 konja postavlja nove standarde u modelu A5 zahvaljujući svojoj tehnologiji MHEV plus. S5 je, pak, sportski automobil koji se temelji na 3,0 l V6 TFSI motoru snage 367 KS. Kako na tehnologiji i pogonu, tako se i na dizajnu dosta radilo kako bi se A5 pomaknuo u višu srednju klasu, a vidljivo je to i u unutrašnjosti – dizajn, materijali, tehnologija, oprema, sve je na višoj razini nego što je to bilo u prethodnom modelu. Pogotovo u izvedbi s trećim MMI zaslonom, onim 10,9” ispred suvozača, koji dolazi kao opcija.