Toyota Hilux

Osvježeni kralj bespuća s novim motorom od 204 KS

12.06.2020.
u 16:29
Do stotke Hilux s novim 2,8-litrenim dizelašem sada stiže za manje od 10 sekundi uz prosječnu potrošnju goriva od 7,8 litara na stotinu prevaljenih kilometara
Pogledaj originalni članak

Toyota je predstavila osvježeno izdanje svog legendarnog pick-up-a Hiluxa. S obzirom da je u razvoju i testiranjima sudjelovao bivši F1 svjetski prvak Fernando Alonso, koji je vozio Hilux na ovogodišnjem rekiju Dakar, za očekivati je da su Hiluxove vozne karakteristike još bolje. Pouzdanost i terenske sposobnosti su neupitne, jer dovoljno se sjetiti koliko Hiluxa svih generacija još uvijek vozi afričkim bespućima. Od njegova uvođenja na tržište 1968., nezaustavljivi Hilux stalno i iznova dokazuje nepobjedivost osvojivši Sjeverni pol, vulkane na Islandu, Antarktik te pobijedivši na Reliju Dakar 2019. godine.

Hiluxova nosivost od jednu tonu i mogućnost vuče prikolice do 3,5 tone sada su prošireni na sve karoserijske izvedbe s pogonom na 4 kotača (jednostruka, produžena i dvostruka kabina).

 

Njegovo je lice potpuno preoblikovano novim trodimenzionalnim izgledom maske hladnjaka i branika, osnažujući otpornost, robusnost i sposobnost vožnje po svim terenima. Dojmljiv novi vanjski izgled dodatno je naglašen novim prednjim i stražnjim LED svjetalima, novim strojno obrađenim crnim aluminijskim naplacima od 18“ te novim bojama karoserije.

Poboljšana unutrašnjost odlikuje se novim dizajnom ploče s instrumentima, i novim, centralno smještenim zaslonom infotainment sustava od 8“ na kojem su mehaničke upravljačke sklopke radi boljeg upravljanja u svim uvjetima vožnje. Unaprijeđeni multimedijski sustav ima brži odziv softvera i zaslona, te sadrži integraciju pametnog telefona i za Apple CarPlay i za Android Auto.

Novost ispod poklopca motora je 2,8-litreni dizelski motor od 204 KS i 500 Nm okretnog momenta. Do stotke s njime Hilux stiže za manje od 10 sekundi (2,8 s manje nego postojeći 2,4-litarski motor), uz prosječnu potrošnju goriva od 7,8 l/100 km i emisiju CO2 od 204 g/km. Novi će motor biti dostupan u izvedbama s produženom (Extra Cab) i dvostrukom kabinom (Double Cab), uz mogućnost izbora između 6-brzinskog ručnog mjenjača ili automatskog mjenjača sa 6 brzina uz koji dolazi i pogon na sva četiri kotača. Novost je i posebna top oprema “Invincible” (Nepobjediv).

Prodaja novog Hiluxa započet će u srpnju u istočnoj, odnosno u listopadu u zapadnoj Europi.     

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.