Redizajn

Osvježeni sportski Audi TT RS s 400 konja

Foto: Audi
Audi TT
Foto: Audi
Audi TT
Foto: Audi
Audi TT
Foto: Audi
Audi TT
Foto: Audi
Audi TT
22.02.2019.
u 05:45
Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h ili opcijski na 280 km/h
Pogledaj originalni članak

Nakon redizajna standardne verzije malog Audijevog sportskog coupea i roadstera TT, njemački je premium proizvođač osvježio i top izvedbu TT RS. Novi TT RS donosi još dinamičniji izgled. Zahvaljujući uvećanim poprečnim otvorima za zrak djeluje još širi, a manje su izmjene napravljene i sprijeda te straga. Sprijeda su promijenjena LED svjetla koja su sada serijska. Stražnji je spojler također redizajniran, a - kao i prednji - može doći u boji mat aluminija ili sjajnoj crnoj. Novi TT RS dostupan je u osam boja, uključujući novu zelenu, narančastu i plavu boju.

Izvanredne performanse postignute su malom masom vozila, maksimalno sportski namještenim ovjesom, 2,5-litrenim TFSI 5-cilindričnim turbobenzincem s 400 KS i okretnim momentom od 480 Nm koji proizvodi karakterističan sportski zvuk te quattro pogonom. Izvedba coupé ubrzava od mirovanja do 100 km/h za samo 3,7 sekundi.

Foto: Audi
Audi TT
Foto: Audi
Audi TT
Foto: Audi
Audi TT
Foto: Audi
Audi TT
Foto: Audi
Audi TT

Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h ili opcijski na 280 km/h. Snaga peterocilindričnog motora prenosi se preko 7-stupanjskog S tronic mjenjača na quattro stalni pogon na sve kotače koji snagu, prema potrebi, raspodjeljuje između osovina preko višeslojne spojke. Kontrola okretnog momenta u odnosu na individualne kotače čini da upravljanje bude još agilnije i sigurnije. Vozač može koristiti Audi drive select sustav upravljanja dinamikom kako bi utjecao na quattro pogon i druge komponente kao što su sustav upravljanja, S tronic mjenjač te karakteristike motora.

Dostupna su četiri režima rada: comfort, auto, dynamic i individual.

Mala masa od 1450 kilograma i sportski ovjes osiguravaju osnovne preduvjete za izvrsno upravljanje Audija TT RS. Progresivni sustav upravljanja, specifično prilagođen modelu RS, osigurava bliski kontakt s cestom. Na prednjoj osovini, ventilirani i perforirani čelični diskovi nalaze se iza 19 ili 20-inčnih kotača.

Premijera je na predstojećem salonu automobila u Ženevi, a izvedbe coupé i Roadster bit će dostupne u salonima u Njemačkoj od proljeća.

Pogledajte video - stižu veće kazne za vozače:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

BA
BakaMraz
11:29 22.02.2019.

Cijena ce vjerovatno biti tipicno Audijevska, nekih tricavih 100.000 €....