S toplijim danima na prometnicama je sve više automobila s otvorenim prozorima. Ako auto nema klimatizacijski uređaj, to je neophodno, ali prozore otvaraju i vozači u novijim automobilima.
Tome smo obično pripisivali “grijeh” povećane potrošnje goriva, ali sudski vještak Goran Husinec ima (i) drukčiju teoriju. Vožnja s otvorenim prozorima daleko je opasnija od vožnje sa zatvorenim. Automobilski prozor, iako je od stakla, izuzetno je čvrst i štiti putnike pri sudaru od ulijetanja raznih predmeta u vozilo.
Najveću zaštitu pruža pri prevrtanju vozila. Ljudi tada instinktivno pokušavaju rukom zaštititi lice te im često ruka „ispadne“ kroz prozor – pojašnjava G. Husinec, stalni sudski vještak za cestovni promet.
Kaže da otvoreni prozori do brzine od oko 60 km/h beznačajno povećavaju potrošnju, oko 120 km/h vrlo malo, a pri brzinama većim od 120 km/h povećanje potrošnje je značajno.