STRUČNJACI HT-A

Ova ekipa zna posao na Googleu i sprema nove pothvate

Foto: Promo
Hrvatski Telekom
Foto: Promo
Hrvatski Telekom
10.02.2017.
u 11:27
Hrvatski Telekom (HT) potvrdio je status jednog od najboljih Google partnera u Hrvatskoj.
Pogledaj originalni članak

Odjel za medijske i digitalne usluge HT-a koji se bavi oglašavanjem u četvrtom kvartalu 2016. dosegao je najviši, četvrti prag Google Partners Game On natjecanja Google Adwords. Od početka idućeg mjeseca taj odijel će djelovati pod brendom Digital King koji će objediniti cjelovite usluge digitalne agencije.

Iz HT-a ističu kako su se za Googleovu nagradu natjecali s više od 50 agencija.

''Priznanje se dodjeljuje prema akviziciji novih klijenata te potrošnji i efikasnosti kampanja. Nagrada je pokazatelj naše dobre poslovne strategije'', naglasili su iz našeg najvećeg telekoma.

Prevladavajući trend u industriji oglašavanja je da primarni komunikacijski kanali poput televizije, novina i radija polako gube bitku s internetom

HT je svoj Odjel za medijske i digitalne usluge osnovao 2015., a od početka idućeg mjeseca djelovat će pod brendom Digital King koji će objediniti cjelovite usluge digitalne agencije.

''Kroz Digital King klijentima ćemo ponuditi široki spektar naših digitalnih usluga. Osim Google oglašavanja, tu su IPTV, Tportal, SMS oglašavanje, imamo i payment gateway PayWay odnosno sustav sigurne autorizacije i naplate kartica putem interneta za e-trgovinu. Nadamo se kako ćemo uz pomoć posebnog imena i brenda lakše dolaziti do novih klijenata'', kažu iz HT-a.

Kad je riječ o Google oglašavanju, u ovom trenutku HT opslužuje više od 200 klijenata. Za razliku od prijašnjeg razdoblja, kad su bili usmjereni na male tvrtke, sad im je fokus na srednjim i velikim kompanijama.

''Oglašavanje preko Googlea je jako radno intenzivno i traži posebna znanja. Svaki naš klijent ima svog menadžera za kampanju koji mu je na usluzi od 0 do 24 sata. U našem timu je i dizajner te ćemo proširiti uslugu i na digitalnu kreativu. Nastojimo se prilagoditi svakom našem klijentu i želja nam je pratiti njegov poslovni rast'', naglasili su HT-ovci.

Na hrvatskom tržištu, ali i unutar Deutsche Grupe, HT je jedini telekom koji ima integriran odjel za digitalno oglašavanje.

Pogledajte na vecernji.hr