Već tradicionalno Renault Megane R.S., kultni francuski sportski kompakt, nakon nedavno predstavljene standardne verzije s 280 KS stigao je i u još brutalnijem izdanju – Trophy.
Snažnija verzija s poznatim tvrđim Cup ovjesom kojem je dodan i Torsenov diferencijal s ograničenim proklizavanjem te 20 KS više. Tako sada 1,8-litreni turbobenzinac u Megane R.S. Trophyju razvija okruglih 300 KS i 400 Nm okretnog momenta (420 Nm uz EDC automatski mjenjač).
30% čvršći amortizeri
Zbog više snage i momenta poboljšane su ionako impresivne performanse pa sada do stotke sprinta za 5,7 s i ima najveću brzinu od 260 km/h (0,1 s brže i 5 km/h više od standardne verzije).
Dakako, 4Control sustav upravljanja na sva četiri kotača standardan je i kod Trophy izvedbe.
Važno je naglasiti i da su ova poboljšanja 1.8-litrenog turbobenzinca izvedena u skladu s novim standardom kontrole ispusta štetnih emisija Euro 6d, koji stupa na snagu 1.rujna 2018. godine.
A Renaultovi stručnjaci su mnogo rigoroznije norme uspjeli ispuniti učinkovitijim turbopunjačem i to implementirajući tehnologiju iz formule 1.
Trophy se izgledom razlikuje samo u detaljima – posebnom prednjem spojleru, posebnom, za Trophy već kultnom Liquid žutom laku karoserije, dok su posebna školjkasta Recaro sjedala presvučena alcantarom postavljena 2 cm niže od onih u standardnom modelu.
Kao i standardni Megane R.S. kupci će i kod Trophyja moći birati između 6-brzinskog ručnog mjenjača i 6-brzinskog EDC automatika s dvije spojke.
Sportsko Cup podvozje ima 25%-30% čvršće amortizere i opruge, a uz mehanički diferencijal te ojačani Brembo kočioni sustav pretvara Megane Trophy R.S. u pravi trkaći automobil stvoren za jurnjavu pistom.
Trophy stiže s posebnim 19” Jerez aluminijskim naplacima, a kojim kupcima to nije dovoljno mogu naručiti i posebno izrađene 19” naplatke od lake legure koji su po komadu 2 kg lakši od standardnih.
U razvoju i Hülkenberg
A od Trophyja ljubitelji očekuju mnogo i to na kultnom njemačkom Nordschleifeu, a to je ni manje ni više nego da Renaultu vrati titulu najbržeg automobila s prednjim pogonom na najpoznatijoj svjetskoj testnoj stazi, koju im je preotela Honda sa svojim Type R-om i odvoženim krugom u vremenu 7:43.8.
Pa iako je Trophy verzija primjerenija za vožnju trkaćom stazom, što ga čini različitim od standardne verzije Megane R.S.-a, Francuzi ističu da je Trophy vrlo prikladan i za svakodnevnu uporabu u cestovnoj vožnji.
To je omogućeno i jednostavnim odabirom različitih modova vožnje i posebnim sustavom svjetala R.S. Vision.
– Bio sam uključen u razvoj Megane R.S.-a od prošle godine i sretan sam vidjeti još snažniju izvedbu koja nude više snage, bolji osjećaj u vožnji i prianjanje, kao i efikasnije kočenje – rekao je F1 pilot Renault Sport Formula One Team-a i Renault Sport ambasador Nico Hülkenberg. U prodaji će u Europi biti krajem godine, a cijene još nisu poznate. Standardni Megane R.S. s 280 konjskih snaga stoji od 244.100 kuna.
Pogledajte koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:
reno je zakon