Samo studija

Ovo je Sisak - prvi hrvatski električni sportski coupe

Foto: \'VL\'
\'Sisak 2\'
Foto: \'VL\'
\'Sisak 3\'
Foto: 'Photoshop'
'Igor Juric kajbubu_1'
Foto: \'Robert Anic/PIXSELL\'
\'26.03.2010., Zagreb - Firma Dok-ing, probna voznja prvim Hrvatskim elektricnim automobilom kojeg je napravio Vjekoslav Majetic.Testni vozac bio je Miroslav Ambrus Kis, novinar Vecernjeg lista. Photo
26.04.2010.
u 19:03
Razgovara se s maloserijskim proizvođačem sportskih automobila iz Njemačke koji bi dao prvorazredno podvozje, a Dok-ing dizajn i pogon
Pogledaj originalni članak

– A sada još nešto doista posebno – rekao je dizajner Igor Jurić pri kraju 18-minutnog izlaganja na skupu kreativaca TEDx Zagreb.

Na ekranu iza njega na pozornici dvorane Gorgona u Muzeju suvremene umjetnosti projicirana je slika malog coupea. Dvoranom se prolomio pljesak, a Jurić se samo smješkao. Nakon XD-a predstavio je novi hrvatski elektroauto.

Profinjena jurilica

– Nazvao sam ga Sisak, po rodnom gradu – rekao je konstruktor prvog hrvatskog električnog automobila. – On je sljedeći, naravno, električni je, ali je za profinjene ljubitelje sportske vožnje... – rekao je.

Možda je malo preuranjeno izišao s novim dizajnom, ali je društvo bilo neodoljivo jer se s XD-om još nije sve sleglo. Dok-ing je dobio pohvale i poneko obećanje predsjednice Vlade, ali je malo toga sto posto sigurno. Ali, prilika je bila neodoljiva jer kreativni ljudi u publici nisu baš zaostajali za onima koji su svoje ideje izlagali s pozornice.

– Ovoga trenutka i taj je dizajn za mene prošlost jer ga bitno unapređujem prije nego što krenemo na pregovore u Njemačku, maloserijskom proizvođaču automobila s kojim nam se smiješi suradnja – kaže nam Igor Jurić.

Dizajn prema sezoni

– Oni bi automobilima dali prvorazredno podvozje, a Dok-ing dizajn i pogon. U takvoj suradnji, a s potpuno novom tehnologijom proizvodnje, u kojoj se na prvobitno izrađen "kavez" karoserije postavljaju elementi eksterijera i interijera, mogli bismo lako i bez prevelikih troškova sezonski mijenjati izgled automobila, onako kako modne kuće sezonski mijenjaju odjevne kolekcije – otkriva nam Igor Jurić.

U međuvremenu na društvenim se mrežama oformila mala zajednica TEDx-ovaca, koja nastavlja živo raspravljati o temama sa zagrebačkoga skupa. Jurićevu coupeu "Sisak" neće ostati komercijalno ime.

– Sisak, Susak... – nabacio je ideju dizajner Boris Ljubičić, a potom se, zbog zaštićenog oblika zadnjeg bloka svjetala odlučio za ime CroX. – Mora imati nešto hrvatsko u imenu – mudruje Ljubičić.

Goran Škugor razrađivao je ideju u NeoX, X-reos, ali sve je to tek igra kreativaca. Čeka se što će reći biznis.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 41

JU
jura2010
08:28 02.06.2010.

Minuta . koliko se ja sjecam napao si me vec jedanput na FORUMU. Po meni ti si jedan starac preko 60 god. Sin 12 tu nesto ne pase. Nisu to moje brige oprosti za tebe mozda KRIZALJKA. Jedna druga stvar mi je pala u oci.koji si ti HRVAtT trebao bi ZNATI da kod nas HRVATA \"NEMA GASOVA\" vec PLINOVI. Oprosti to je samo PRIMJEDBA NA TVOJU SRBSTINU. JA SI TO NI U KOM SLUCAJU NEBI DOPUSTIO \"HRVATSKI INTELEKTUALCE. izrazavaj se HRVATSKI. Lijep pozdrav BOG.

LA
Latz
10:56 28.04.2010.

oprostite ali vec mi je stvarno bedasto da apsolutno sve u nazivu mora imati Cro ....

CU
cunt
19:46 26.04.2010.

čujem da kreće u proizvodnju isto kad i hrvatska u EU