Panasonic se nakon šest godina vraća na svjetsko tržište mobitela, i to naprednim telefonom s operativnim sustavom Android, prenosi Reuters. Novi će mobitel u prodaju biti pušten u ožujku iduće godine na europskom tržištu, a poslije i u SAD-u i Aziji.
U Panasonicu priznaju da su kasno prepoznali potencijal tržišta naprednih telefona pa su svoj prvi model te vrste mobitela izbacili tek ove godine, i to samo za domaće tržište. Japanska tvrtka, koja je objavila da će joj godišnji gubitak biti 5,5 milijardi dolara, do ožujka 2016. godine planira prodati 15 milijuna novih uređaja, od čega 9 milijuna na stranim tržištima.
Hoće li se Panasonic uspjeti snaći na tržištu kojim dominiraju Apple i Samsung? To je tržište u velikom rastu – istraživačka tvrtka IDC očekuje da će se ove godine povećati za čak 55 posto, na 472 milijuna prodanih primjeraka – no čak se i veliki igrači poput HTC-a muče kako bi ostali konkurentni.
Zasad o novom modelu nema mnogo detalja, još uvijek nema ime, no poznato je da će imati ekran OLED od 4,3 inča i operativni sustav Android te da će se proizvoditi u Maleziji, gdje se već proizvode modeli za domaće tržište. U Panasonicu kao ciljanu klijentelu vide poslovne ljude stare od 30 do 50 godina.
Čudim se kakvi marketinški nesposobnjakovići rade u Panasonicu. Ja imam njihov zadnji model koji se pojavio na europskomu tržištu, a tada je -2005. godine - imao 16 milijuna boja. O čemu je konkurencija s nekih 400 tisuća samo mogla sanjati. U Japanu Panasonic radi prvoklasne mobitele, a u ostatku svijeta potpuno su kiksali. Neshvatljivo!