Testirali smo

Peugeot 3008 - dobra oprema, atraktivan dizajn i korektna cijena

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 3008 GT
01.12.2016., Zagreb - Automobil Peugeot 3008 GT. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 3008 GT
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 3008 GT
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 3008 GT
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Test: Peugeot 3008
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Test: Peugeot 3008
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Test: Peugeot 3008
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Test: Peugeot 3008
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Test: Peugeot 3008
24.02.2019.
u 22:40
Kompaktni crossover isprobali smo u PureTech 130 EAT8 Allure izvedbi. Neobičan spoj pokazao se odličnim! Kombinacija poput isprobane stoji 218.355 kuna
Pogledaj originalni članak

Kod kompaktnih crossovera sve su češća kombinacija početni benzinski motor i automatski mjenjač. Kao da su kupci razliku u novcu - koji bi ranije dali za skuplji dizelski motor - odlučili preusmjeriti u automatski mjenjač. To, zapravo, ima smisla, jer vožnja je s automatikom ugodnija i u gradskom stani-kreni ritmu i za dugotrajnih vožnji autocestom. Pogotovo kad automatski mjenjač radi dobro poput isprobanog, s osam stupnjeva prijenosa. Izmjene su brze, uglađene i većinom se ne osjete. U većini situacija, ovakav će automatik stupnjeve prijenosa mijenjati brže (i bolje) od vozača.

Turbobenzinac od 130 konja

Trocilindarski turbobenzinac sa 130 konjskih snaga radi mirno i tiho, a snagu šalje na prednju osovinu. Osnovni motor u ponudi ovog modela snage ima dovoljno i za gradski i za izvangradski režim vožnje. Deklarirano u prosjeku troši 5,8 l/100 km, a nama je na testu tražio 7,2 l/100 km. Kome kombinacija početnog benzinca i automatika baš i nije sjela, ovaj motor može izabrati i sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem.

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 3008 GT
01.12.2016., Zagreb - Automobil Peugeot 3008 GT. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 3008 GT
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 3008 GT
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 3008 GT
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Test: Peugeot 3008
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Test: Peugeot 3008
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Test: Peugeot 3008
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Test: Peugeot 3008
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Test: Peugeot 3008

Putnička je kabina udobna i prostrana. Malo kolo upravljača - već karakteristično za Peugeot - izgleda neobično, no zapravo je praktično i dobro ‘leži’ u rukama. Preko njega puca neometan pogled na prilagodljivu digitalnu instrumentnu ploču. Sjedala su udobna, materijali i izrada kvalitetni. Zgodno se uklapaju futuristički prekidači nalik na klavirske, preko kojih se upravlja funkcijama multimedije.

Uzorna ergonomija

Centralni zaslon od osam inča u vidnom je polju vozača, pregledan i lako čitljiv. Ergonomija je uzorna. Sve u svemu - jako ugodan interijer. Povišeni položaj sjedenja među pozitivnim je stranama ovakvog tipa automobila. Doprinosi većoj preglednosti, ali ona ipak nije idealna pa su parkirni senzori i stražnja kamera bili dobrodošla pomoć pri manevriranju na skučenom prostoru. Prtljažnik prima i više nego dovoljnih 520 litara.

Aduti Peugeota 3008, između ostalog, dobra su oprema, atraktivan dizajn i korektna cijena. Benzinski Peugeot 3008 s ručnim mjenjačem može se kupiti već za 180.431 kunu. Kombinacija poput isprobane stoji 218.355 kuna.

Pogledajte i video žestokog okršaja u prometu:

INTERVJU: MARIJA SELAK RASPUDIĆ

'Na Andreju Plenkoviću vidi se ozbiljan politički zamor. On više nije isti kao što je bio u prošlom mandatu'

Prema posljednjem istraživanju, Selak Raspudić u Zagrebu ima najveće šanse ući u drugi krug s aktualnim gradonačelnikom Tomislavom Tomaševićem. Hoće li se kandidirati? Nedavno je zbog predsjedničke kandidature svaki dan bila prisutna u javnosti, mediji su pratili svaki njezin korak. Onda je, s rezultatima prvoga izbornog kruga, ali i duljom blagdanskom stankom u radu Sabora, taj intenzitet njezina pojavljivanja naglo jenjavao, da bi u nekom umjerenijem ritmu bio nastavljen s nastavkom saborskog zasjedanja

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar HajdukLika
HajdukLika
07:42 25.02.2019.

Za tridesettisuća Eura ima znatno boljih i atraktivnijih vozila. Dizajn nemiran, a unutrašnjost kao ralje čudovišta.

BA
BakaMraz
21:23 28.02.2019.

Za 171.000 kupiš Tucsona koji je svemirski brod za ovu plastičnu igračku, za 160.000 kupiš Kadjara ili Qashgaia koji su svjetlosnu godinu ispred ovog Francuza, da ne nabrajam dalje, ovo će kupiti samo zagriženi Peugeot fan, a i on će nekoliko puta razmisliti....