Novi 408

Peugeotov zanimljiv spoj kompakta, SUV-a i coupea stiže dogodine

28.06.2022.
u 15:10
Ponuda motora uključuje plug-in hibridni motor s dvjema opcijama snage (180 i 225 KS) i benzinsku inačicu s 1,2-litrenim turbo trocilindrašem od 130 KS, a najavljena je i potpuno električna verzija
Pogledaj originalni članak

Peugeot je s novim modelom 408 pomaknuo granicu crossovera budući da automobil nastao na osnovi modela 308 kombinira svojstva nekoliko klasa poput kompakta, SUV-a, karavana i coupea. Pravi križanac s fastback siluetom izuzetno je atraktivan, sudeći po prvim fotografijama, a uz svoju dužinu od 469 centimetara i međuosovinski razamak od 279 centimetara trebao bi biti i vrlo prostran. SUV coupe na tržištu nije novost, no 408 je izdužen i zaista donosi nešto novo pa Peugeotova tvrdnja da je izmislio novu klasu automobila nije bez osnove.

Prtljažnik je također izdašnih dimenzija te se odlikuje obujmom od 536 litara, uz mogućnost povećanja na 1611 litara kad se preklope stražnja sjedala. Stoga, 408 može biti i pravi obiteljski automobil za one koji žele nešto drugačije, sa stilom. Njegov stav nalik mački dijele i drugi modeli marke. Linije su oštre, prednja je rešetka u boji karoserije kako bi se savršeno stopila s prednjim krajem. Obrnuti izrez stražnjeg odbojnika djeluje neočekivano, a bočnim stranama daje snažan izgled. Posebno se ističu 20-inčni naplatci neobičnog dizajna, s geometrijskim oblikom unutar kruga, plijene pozornost kad vozilo miruje i stvaraju dramatični vizualni učinak pri niskim brzinama.

Visok je tek 148 cm, što ga najviše izdvaja od SUV coupe konkurencije, i krasi ga vitka i profinjena fastback silueta čime se poboljšavaju njegova aerodinamična svojstva.

Dakako, u interijeru je najnovija generacija Peugeotova i-Cockpita, prepoznatljivog po kompaktnom upravljaču, a naglasak je na kontroli i povezivosti te su upotrijebljene najnovije tehnologije koje vožnju i putovanje čine intuitivnijima i ugodnijima.

Naglasak pri konstrukciji bio je na učinkovitosti i inteligentnoj elektrifikaciji, pa tako 408 dolazi kao plug-in hibrid, a vrlo skoro nakon početka prodaje bit će predstavljen i u potpuno električnoj varijanti. Učinkovitost je bila jedna od glavnih tema za dizajnere - od aerodinamike, smanjene mase (sa 1396 kg) i štedljivih pogona.

Ponuda motora koji pokreću 408 tako uključuje plug-in hibridni motor s dvjema opcijama snage (180 i 225 KS) i benzinsku inačicu s 1,2-litrenim turbo trocilindrašem od 130 KS. Sva tri pogona kombinirana su s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8. Litij-ionska baterija u obje plug-in hibridne inačice ima kapacitet od 12,4 kWh, što omogućuje oko 60 km dometa na struju.

Na tržište stiže početkom 2023. Za europsko će se tržište proizvoditi u Mulhouseu u Francuskoj, a za kinesko u Chengduu u Kini

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.