Fordova nova ergela

Pick-up Ranger može i po vinogradima, a nova izdanja dobili su i pitomiji, manji SUV modeli

Foto: Ford
02.07.2024.
u 08:00
Nova je gotovo čitava gama ovog proizvođača. Nedavno su, uz robusni Ranger, u Hrvatsku stigle nove Puma i Kuga te Courier, Custom, električni Explorer i Bronco
Pogledaj originalni članak

Ford je u Hrvatskom zagorju predstavio sve ovogodišnje novitete koji su im stigli na tržište, kako u putničkom tako i u dostavnom programu. A ima ih zaista mnogo. Uz predstavljanja gotovo cijele game imali smo i priliku voziti off-road rutu kroz vinograde u redizajniranom Ford Rangeru. Novi električni Ford Explorer dostupan je u u dvije verzije kapaciteta baterije - 52 kWh (uz 170 KS i 340 km dometa) i 77 kWh (stražnji pogon, 240 KS, 602 km dometa) i 79 kWh (AWD pogon, 340 KS, 566 km dometa). Električni SUV dugačak 446 cm ima početnu cijenu od 42.690 eura, dok se početna verzija s baterijom od 77 kWh i 602 km dometa može kupiti za 49.660 eura. U Hrvatsku je nedavno stigao i Fordov ultimativni SUV Bronco, koji se odlikuje mogućnošću vožnje po ekstremnim terenima i najbolji je terenski Fordov automobil u povijesti, a svojim retro izgledom izaziva velik interes gdje god da se pojavi. Pokreće ga 2,7-litreni EcoBoost V6 benzinski motor s dvostrukim turbopunjačem koji razvija 335 KS i 562 Nm okretnog momenta, a razmak od tla ide do 26,1 cm te je sposoban voziti do 80 cm dubine vode. Zaista je poseban, a cijena mu je paprena, uz akcijski popust od 10.000 eura za njega treba izdvojiti 111.200 eura. No, treba reći da je u toj cijeni trošarina od čak 35.328 eura.

Tu su i dva redizajnirana Fordova SUV automobila od kojih se očekuje mnogo veći uspjeh na tržištu - Puma i Kuga.
Osvježeni SUV B segmenta Puma dugačka je 422 cm, a dolazi uz potpuno novu prednja maska ​​s integriranim Fordovim logotipom, Titanium opremom bez kroma na karoseriji, prednjim full LED svjetlima, novim dizajnom aluminijskih naplataka i novom bojom Cactus Grey. U unutrašnjosti je tu veliki središnji dodirni ekran od 12", poboljšana 12,8" digitalna instrument ploča, funkcija bežičnog punjenja telefona i nove obloge sjedala i vrata. Dolazi uz dvije opcije mild-hybrid 1,0 EcoBoost turbobenzinca sa 125 i 155 KS. Početna cijena uz već bogatu Titanium opremu stoji 25.300 eura (ručni 6-stupanjski mjenjač), odnosno 27.640 uz 7-stupanjski automatski mjenjač..

Veći, kompaktni SUV Kuga (464 cm dužine) dolazi uz potpuno novi dizajn prednjeg dijela, uz ST-Line stil i novu Active seriji koja donosi off-road elemente. Prednja svjetla imaju full LED tehnologiju i nove unutarnje dijelove stražnjih svjetala s LED tehnologijom, tu je i 7 opcija aluminijskih kotača (uključujući 5 novodizajniranih) i nove Desert Island Blue i Bursting Green boje. U unutrašnjosti dolazi uz veliki 13" središnji dodirni ekran, poboljšanu 13" digitalnu instrumentnu ploču, novim oblogama sjedala i vrata, bežičnim punjenjem telefona i ergonomski dizajniranim sjedalima s AGR certifikatom. Nudit će se uz tri razine opreme: Titanium, ST-Line i Active, a dva potonja paketa nude i X verzije. Nudi se uz turbobenzinski, full hibrid i plug-in hibridni pogon. Početni benzinac 1,5 EcoBoost s ručnim mjenjačem nudi 150 KS (29.950 eura), a uz automatski mjenjač 186 KS (32.350 eura). Početni 2,5-litreni full hibrid ima 180 KS i prednji pogon i uz automatski mjenjač stoji od 35.300 eura, dok početni 2,5.litreni PHEV model s 243 KS, automatikom i prednjim pogonom stoji od 41.950 eura. Full hibrid dolazi i uz opciju 4x4 pogona.

Kod gospodarskih vozila predstavljen je potpuno novi Transit Courier, najmanje dostavno vozilo u Fordovoj ponudi, kao i potpuno nova verzija putničkog Tourneo Courier modela. Dužinom od 433,7 cm (+17 cm) i međuosovinskim razmakom od 269 cm Courier je postao mnogo prostraniji i nametnuo se kao alternativa vozilima iz veće klase. Volumen teretnog prostora u verziji s 2 sjedala je 2,4 m2, a u verziji s 5 sjedala 1,3 m2. Širina između kućišta kotača omogućava prijevoz dvije Euro palete. Dostupan je uz benzinske 1,0 EcoBoost opcije sa 100 i 125 KS (i uz 7DCT), 1,5-litrenog dizelaša sa 100 KS i u e-varijanti. Početna Van dostavna verzija s turbobenzincem sa 100 KS i Trend paketom opreme stoji 22.950 eura, dok dizelaš kreće od 25.950 eura. Putnička verzija Tourneo Couriera dostupna je uz tri razine opreme Trend, Titanium i Active, uz 1,0 EcoBoost benzince sa 100 i 125 KS te 6-brzinski ručni ili 7-brzinski DCT automatik. Cijene kreću od 23.280 eura.

Kod gospodarskih vozila predstavljen je potpuno novi Transit Courier, najmanje dostavno vozilo u Fordovoj ponudi, kao i potpuno nova verzija putničkog Tourneo Courier modela. Dužinom od 433,7 cm (+17 cm) i međuosovinskim razmakom od 269 cm Courier je postao mnogo prostraniji i nametnuo se kao alternativa vozilima iz veće klase. Volumen teretnog prostora u verziji s 2 sjedala je 2,4 m2, a u verziji s 5 sjedala 1,3 m2. Širina između kućišta kotača omogućava prijevoz dvije Euro palete. Dostupan je uz benzinske 1,0 EcoBoost opcije sa 100 i 125 KS (i uz 7DCT), 1,5-litrenog dizelaša sa 100 KS i u e-varijanti. Početna Van dostavna verzija s turbobenzincem sa 100 KS i Trend paketom opreme stoji 22.950 eura, dok dizelaš kreće od 25.950 eura. Putnička verzija Tourneo Couriera dostupna je uz tri razine opreme Trend, Titanium i Active, uz 1,0 EcoBoost benzince sa 100 i 125 KS te 6-brzinski ručni ili 7-brzinski DCT automatik. Cijene kreću od 23.280 eura. Veći kombi Transit Custom također je na naše tržište stigao u novoj generaciji, a radi se o najprodavanijem europskom dostavnom 1-tonskom vozilu, a i najbitnijem Fordovom gospodarskom vozilu u Hrvatskoj, a nudi se i u putničkoj Custom Tourneo izvedbi. Od novosti os kotača je pomaknuta prema naprijed kako bi se dobio veći prostor za noge, dolazi uz upravljač s ravnim dijelovima, položaj električne ručne kočnice je izmijenjen kako bi bio omogućen prolazak kroz kabinu i više prostora, nema prepreka u prostoru kabine, prednji zračni jastuci smješteni su u krov za veću uštedu na prostoru, a nova struktura omogućava položaj za vožnju kao kod osobnog vozila. Od pogonskih sustava nudi se uz 2,0 TDCI dizelski motor sa 110, 136 i 150 KS uz 6-brzinski ručni mjenjač i prednji pogon, te uz 136 i 170 KS uz 8-brzinski automatik uz prednji ili AWD pogon. Osim toga, u ponudi će biti i 2,5-litreni PHEV hibrid, kao i potpuno električna verzija s dometom do 340 km. Početna cijena trenutno dostupnih modela, za 2,0 TDCI sa 136 KS i ručni mjenjač jest 29.880 eura bez PDV-a.
Poslastica za kraj! Novi Ford Ranger popularno je pick-up vozilo koje se u novoj generaciji i dalje proizvodi u Južnoj Africi, no sada dijeli platformu s novim VW Amarokom. Prave terenske sposobnosti isprobali smo na teškom terenu, među vinogradima, gdje Ranger prolazi bez problema. Velika nizbrdica, zavoji s nagibom, ogromne rupe - ništa nije problem za Rangera koji se nudi u brojnim izvedbama, više pogodnima za rad i posao ili normalnu vožnju, pa čak i sportsku s legendarnom verzijom Raptor. U novoj generaciji Ranger smanjuje mogućnost kontakta s tlom tijekom vožnje izvan ceste i omogućava svladavanja vodene prepreke dubine 800-850 mm, što je najbolji rezultat u segmentu. Nudi čak 10 načina vožnje, a novost je 4A položaj, za 4x4 pogon u svim uvjetima (suhi asfalt). Nudit će se u dvije karoserijske izvedbe - Rap Cab s dodatnom uskom stražnjom klupom i klasični Double Cab. Od motorizacije tu je 2,0 TDCi sa 170 (6 brzinski ručni ili automatski mjenjač) i 205 KS (10-brzinski automatik) i 3,0 TDCi V6 sa 240 KS uz 10-brzinski automatik. Početna cijena je 42.060 eura. Ranger Raptor pokreće 3,0 V6 EcoBoost turbobenzinac sa 292 KS, a cijena mu je 108.000 eura.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.