ISPROBALI SMO

Do stotke brže od lovca F-16

Foto: Duško Marušić/PIXSELL
08.06.2016., Rovinj - Porsche road tour, voznja Porche 7 modela istarskim cestama 7. Photo: Dusko Marusic/PIXSELL
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
porsche road tour
17.06.2016.
u 10:37
Na Porsche Road Touru u Istri isprobali smo ubrzanje od 0-100 km/h za samo 2,9 s u brutalnom 911 Turbo S sa 560 KS, kao i novi 3,0 turbomotor
Pogledaj originalni članak

Kao iz katapulta! Baš tako izgleda ubrzanje u novom supersportskom Porsche 911 Turbo S modelu sa 560 KS uz pomoć “launch controla”, elektronskog sustava brzog startanja koji najbržeg ‘elfera’ potjera od 0-100 km/h za 2,9 sekundi, što je brže i od borbenih lovačkih aviona poput F-16 ili MiG-21. Gotovo nestvarno ubzanje slično je doživljaju u ‘vlaku smrti’ u luna parku ili vožnji u bobu, ali fascinantno je da se ovakvo ubrzanje događa na ravnoj površini i to s mjesta. A još je impresivnije s kojom mirnoćom i sigurnošću se sve to događa, za što je zaslužan i Porscheov pogon na sva četiri kotača, kao i savršene kočnice. Zaista fascinantno.

Na pisti smo isprobali i jurnjavu po improviziranoj stazi s Porsche 911 Carrera S modelom s novim 3,0 turbo motorom sa 400 KS, za koji treba izdvojiti oko 1,1 milijun kuna.

Detonacije iz ispuha

I odmah ćemo reći da se ljubitelji Porschea nemaju zbog čega brinuti, jer je manji turbak (zamjena za 3,8-litreni atmosferski motor) zadržao karakterističan zvuk, a performanse su još i bolje – kod isprobane kabrio izvedbe 4,5 s do stotke, 306 km/h najveća brzina. I dalje je najdomljiviji karakterističan zvuk pucketanja iz ispušnih cijevi kad se otpusti gas. Obnovljenom 911 poboljšan je i ovjes, kao i Porsche Stability Management (PSM) sustav, pa Porscheov sportaš vozaču pruža još više zadovoljstva u vožnji, ali dinamičnu vožnju čini sigurnijom jer auto je sada još stabilniji i s boljim prianjanjem pri agilnoj vožnji.

2,3 tone čine se kao pero

Isprobali smo i plug-in hibridnu verziju Panamere koja u kombinaciji 3-litrenog turbobenzinskog motora i elektromobtora razvija 416 KS. Sportska limuzin je vrlo uglađena i tiha, a može se voziti doista štedljivo, ali i dinamično (5,5 s do stotke, 270 km/h). A još je fascinantniji najsnažniji Porscheov SUV Cayenne Turbo S, čije se 2,3 tone čine lake poput pera uz 4,8-litreni 8-cilindrični turbo motor sa 570 konja ispod haube. A osjećaj u vožnji je kao da vozite kakav sportski kompakt, a ne 486 cm dug terenac. Rovinj i Istra su ove godine bili domaćini parade europskih Porsche klubova gdje se okupilo više od 200 vlasnika ovih skupocjenih automobila.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

LU
Ludomil
13:22 17.06.2016.

JA sam imao 79god. istog takvog zutog crvene boje i bio je jos noviji od ovog vaseg.

Avatar Ironman0105
Ironman0105
20:11 19.06.2016.

Nadam se da ovaj novinar cita clanke nakon sto su objavljeni, i da se sad crveni zbog suludog detalja o automobilu koji cak nije niti u vrhu sportske konkurencije i superiornosti u odnosu na f-16....

DE
Demokracija1111
15:16 20.06.2016.

Jel' to brže i od naših MIG-ova? Ako je tako,onda bi trebali kupiti 20-30 takvih auta, umijesto MIG-ova. :)