Kako su s tržišta otišli povoljni francuski kabrioleti poput Citroëna Pluriel, Peugeota 207 CC ili Renaulta Wind, onima koji traže užitak vožnje pod otvorenim nebom po što nižoj cijeni nije ostalo puno izbora. Kultna Mazda MX-5 zapravo je jedini pravi kabriolet na tržištu s cijenom manjom od 200.000 kuna, koliko obično stoje kompaktni kupe-kabrioleti poput A3 Cabrioleta, Eosa, Meganea CC ili Peugeota CC. Jer pod pojmom “pravi kabriolet” podrazumijevamo automobil koji može u potpunosti spustiti krov, bilo da je on mekan ili tvrd, a MX-5 je jedini koji nudi obje varijante.
Doduše, treba spomenuti i jeftinije automobile koji su zapravo targa izvedbe - bočni nosači krova, okviri vrata i stražnje staklo ostaju, ali mogu “skinuti” središnji dio krova. Ili bolje rečeno “složiti” ga. Najpovoljniji targa model je maleni Fiat 500C. Za oko 122.000 kuna - za izvedbu pokretanu 1,2-litrenim benzincem od 69 KS - za najmanje novca nudi neometani pogled u nebo i užitak vožnje na svježem zraku.
Za malo veći iznos možete kupiti i novi DS3 Cabrio, koji je također targa model. Osnovni model sa 82 KS stoji 126.788 kuna, a top model sa 156 KS snažnim turbobenzincem i paketom Sport Chic stoji 180.519 kuna. I tako dolazimo do cjenovnog razreda Mazde MX-5, pravoga kabrioleta koji je uz to respektabilan sportski automobil, jedan od rijetkih klasične koncepcije s motorom sprijeda i stražnjim pogonom.
Osnovni model ovog roadstera s 1,8 motorom od 126 KS stoji 171.796 kuna, a sa snažnijim 2-litrenim motorom od 160 KS stoji 272.663 kuna. Model s tvrdim prekolopivim krovom košta od 218.148 kuna. Nove trošarine, naime, Mazdi MX-5 - ovisno o motoru - cijenu su povećale za šest do 36 tisuća kuna. Više od 200.000 kuna stoji i Mini Cabrio makar ima motor od samo 98 KS i vrlo siromašan paket opreme.