Može li susret tradicije i budućnosti proći bez razbijenih snova? Ako je vjerovati konceptu koji pokazuje kako Rolls-Royce, vodeća na svijetu luksuzna marka, vidi budućnost luksuzne mobilnosti - može. Jer, ako se jedan tako tradicionalan proizvođač može futurizirati, nema sumnje da to mogu i svi ostali, puno manje vezani uz aristokratske korijene nesklone promjenama. Iza koncepta ‘Rolls-Royce Vision next 100’ krije se definicija razvoja ove marke u idućih sto godina. Iz Rolls-Roycea navode da njihovi kupci traže personalizaciju, ali ona će se ubuduće širiti i na tehnologiju i dizajn, uz zadržavanje ručne izrade.
- Razvijajući ‘Rolls-Royce Vision next 100’ bili smo svjesni da ne možemo živjeti u prošlosti. Nastojali smo biti što inovativniji, ali istovremeno uplesti povijesni dizajn marke u budući izgled njezinih modela - objasnio je Giles Taylor, direktor dizajna u Rolls-Royce Motor Cars.
‘Rolls-Royce Vision next 100’ premijerno je pokazan u sklopu obilježavanja 100 godina BMW-a, čijoj grupi pripada i Rolls-Royce, a kroz njega je budućnost luksuzne mobilnosti najavljena kao osobno iskustvo, tehnologija kojom se upravlja bez napora, autonomna kad to vozač poželi. Ova godina predstavlja ključan trenutak u povijesti Rolls-Roycea. Kraj proizvodnje njihova Phantoma, koji mnogi smatraju najboljim automobilom na svijetu, označava kraj prve faze renesanse Rolls-Roycea pod kapom BMW-a. Novo poglavlje otvara upravo ‘Vision next 100’.
Elegantna ženska figura s ‘nosa’ automobila - kreirana po uzoru na glumicu i model Eleanor Thornton - u kabini je oživjela u obliku domaćice i vozačice koja na glasovnu komandu upravlja svim sustavima automobila. Također, ona uči o vlasniku vozila, pamti njegove česte rute, omiljenu glazbu, restorane... Diskretno ‘uskače’ i s preporukama kako bi putovanje učinila ugodnijim. ‘Vision next 100’ potpuno je autonoman električni automobil bez emisije štetnih plinova.