BMW iX

U Zagrebu predstavljen električni BMW paprene cijene: Iza svemirskog dizajna stoji Hrvat

Foto: BMW
Foto: BMW
Foto: BMW
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljen novi električni automobil BMW iX
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljen novi električni automobil BMW iX
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljen novi električni automobil BMW iX
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljen novi električni automobil BMW iX
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljen novi električni automobil BMW iX
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljen novi električni automobil BMW iX
Foto: BMW
Foto: BMW
29.10.2021.
u 10:58
BMW iX na našem je tržištu dostupan odmah, a u izvedbi iX xDrive 40 s PDV-om stoji od 633.993 kn. Predimenzionirana prednja rešetka obilježje je svih novih BMW modela, pa tako i ovoga
Pogledaj originalni članak

U Hrvatsku je premijerno stigao BMW-ov potpuno nov model, električni iX. Oni kojima su njegove linije poznate zacijelo se sjećaju konceptnog vozila iz 2018. godina, modela Vision iNext. Bavarski je premium proizvođač, naime, na serijskom primjerku uspio zadržati dosta toga od atraktivne studije. To dijelom objašnjava i svemirski izgled automobila. Za ostalo je odgovoran Hrvat Domagoj Đukec, šef dizajna marke BMW, koji stoji i iza odluke da je svaki model poseban pa treba imati i posebno dizajnirane ''bubrege''. Predimenzionirane, naravno, kakvi krase i nos novoga iX modela.

– Monolitni dizajn s malo preciznih linija pokazuje karakter i daje automobilu moderan izgled. BMW iX je hrabar, a opet čist i elegantan. Dizajnirali smo BMW iX iznutra prema van. U međuvremenu smo posebno pazili na stvaranje modernog i minimalističkog dizajna interijera s vrlo prostranim osjećajem – pojasnio je Domagoj Đukec kad je BMW iX prvi put pokazan. 

Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljen novi električni automobil BMW iX

Novitet je, kažu u BMW-u, prvi predstavnik nove generacije automobila koji će redefinirati vozačko iskustvo, osjećaj prostora u kabini te odnos između vozila i putnika. Usvojio je posljednje inovacije na polju elektrifikacije, automatizirane vožnje i povezivosti. Donosi petu generaciju BMW eDrive tehnologije. BMW iX od početka je stvaran kao električan automobil. Objedinjuje vrhunsku tehnologiju i nesvakidašnji dizajn povezan s inteligentnim BMW operativnim sustavom 8 koji svojim digitalnim inovacijama nudi ultramodernu povezanost i prvo je vozilo s 5G standardom kako bi uvijek bilo u toku s informacijama i kojim se može upravljati potpuno intuitivno.

Prvi primjerci potpuno električnih SAV vozila iz BMW-a s pogonom na sve kotače, opremljene snažnim elektromotorima i baterijskim sustavima velikog kapaciteta, iX xDrive 40 (326 KS) i iX xDrive50 (523 KS) mogu se i pogledati i kupiti u salonima domaćeg zastupnika. Naime, iako čitavu automobilsku industriju trese nestašica dijelova i kašnjenje u proizvodnji, BMW iX u Hrvatskoj je dostupan odmah. S PDV-om stoji od 633.993 kn, za izvedbu iX xDrive 40.

Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljen novi električni automobil BMW iX

Zahvaljujući BMW eDrive tehnologiji pete generacije i električnom pogonu na sve kotače, iX postiže izniman doseg i snažne performanse. U snažnijoj izvedbi, s većom baterijom, BMW iX diči se dosegom do čak 630 km mješovite vožnje, dok iX xDrive 40 između dva punjenja može prijeći do 425 km. Ima izuzetno nisku potrošnju energije od najviše 23 kW/h i uzornu aerodinamiku koja mu omogućuje impresivne performanse. Do stotke ubrza za 4,6 sekundi te postiže maksimalnu brzinu od 200 km/h.

Uz BMW Charging, na raspolaganju su brojne opcije za punjenje kod kuće, na putu i na poslu. Omogućuje punjenje do 150 km dometa u samo 10 minuta za BMW iX xDrive50 ili do 80% kapaciteta baterije za manje od 40 minuta na javnim punjačima velike snage. 

Unutrašnjost BMW-a iX moderna je i izvedena u kvalitetnim antialergijskim materijalima. Tijekom proizvodnje koristili su se isključivo obnovljivi izvori energije, a u iX su ugrađeni prirodni i reciklirani materijali – tkanina od vune, FSC certificirano drvo, koža štavljena listom masline, bez upotrebe procesa galvanizacije za kromirane dijelove i podnih prostirki i tepiha proizvedenih 100% od Econyla (plastike dobivene od starih ribarskih mreža). Prekidači su svedeni na minimum, a oni koji postoje – poput staklenog iDrive kontrolera na središnjoj konzoli – djeluju poput ukrasa.

Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljen novi električni automobil BMW iX

Tanka sjedala ne samo da imaju integrirane naslone već su u njih integrirani i zvučnici. Zakrivljeni kokpit potpuno je usmjeren prema vozaču, a zahvaljujući elegantnom stapanju dvaju ekrana izgleda kao da interijerom dominira jedan veliki dodirni zaslon. Zapravo ga tvore 12,3” instrumentna ploča i 14,9” središnji dodirni zaslon. Novi BMW iX dugačak je 495,3 cm, dakle u duljinu mjeri tri centimetra više od modela X5. No, linija krova mu je gotovo pet centimetra niža.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

Avatar ziga.cvarkes.5
ziga.cvarkes.5
11:06 29.10.2021.

Tužno je da nakon Bangle-a, koji je totalno uništio designersku , a posljedično i funkcionalnu filozofiju bmw-a, došlo još nešto gore. Još je tužnije da se uz to veže naša domovina. Dakle, na električnom autu je najprominentniji detalj, oko čega se i sve ostalo formira, nešto što električnom autu uopće nije potrebno. Definicija kiča. Rezlutat je katastrofa.

Avatar acivij
acivij
12:01 29.10.2021.

Nula bodova! Ljepši mi je prvi X5 (E53) od od ovoga. Iznutra i izvana. Izvana nije ostalo ništa od BMW-a, a ni iznutra. Središnji zaslon izgleda kao prilijepljeni tablet (eto, neka ga tu), a ni onaj ispred volana nije dostojan BMW-a.

ST
sttipe
12:23 29.10.2021.

Bože, šta je ružan!!!