Promo

"Projekt 404" unio promjene u hrvatski internetski prostor

Foto: Projekt 404
"Projekt 404" unio promjene u hrvatski internetski prostor
VL
Autor
PR Članak
27.01.2011.
u 13:30
Na jednom mjestu susreću se potrebe inovatora i ponuda besplatne promocije uz pomoć partnera, internetskih portala i dizajnera promotivnih materijala
Pogledaj originalni članak

Iza naziva „Projekt 404“ ne krije se posebna Vladina uredba niti nekakav tajni agent, nego jedinstvena platforma za poticaj razvoja interneta, tehnologije te pritom i hrvatskog društva u cjelini. Na jednom mjestu susreću se potrebe inovatora i ponuda besplatne promocije uz pomoć partnera, internetskih portala i dizajnera promotivnih materijala. Ispunjavanjem kratkog online upitnika na web stranici www.projekt404.org sudjelovati mogu projekti neprofitnog karaktera koji se komercijalno ne oglašavaju.

Trenutačno je u tijeku atraktivni projekt portala za online pritužbe građana, reklamacije.net, a uspješnu realizaciju dosad su imala tri projekta. Zaživio je projekt računalne edukacije ITdesk.info, zatim TinyWrite – jednostavna platforma za objavljivanje postova te je promoviran i jedan od Ted predavanja Emily Pilloton pod nazivom "Teaching design for change".

„'Projekt 404' pomogao nam je da se jako dobro pozicioniramo. Vijest o našoj usluzi proširila se poput munje hrvatskim portalima te su je dalje prosljeđivali i korisnici društvenih mreža koji su pritom i isprobavali mogućnosti Tiny Writea. Dosad imamo oko 1100 objavljenih postova, a uskoro krećemo i u pohod na svjetsko tržište .“ – naglasio je Ilija Brajković, jedan od voditelja projekta Tiny Writea.

Postavljanjem bannera ili objavom PR tekstova na internetskim portalima i stranicama partnera povećava se vidljivost i prepoznatljivost projekta i potiče neke druge organizacije, udruge, tvrtke, obrte ili institucije da prijave vlastiti projekt. Jedina obveza projekata odabranih za sudjelovanje jest da, ako za to imaju prostora, trebaju istaknuti logo "Projekta 404" i logotip partnera koji su im dali oglasni prostor. Sadašnjih 19 medijskih partnera aktivno su prihvatili ulogu ambasadora "Projekta 404" od samog početka. Neki od njih kao dobro poznati internet portali jamac su dobrog pozicioniranja, ali i poziv za druge sponzore da se uključe i podrže ovu inicijativu.

Nikola Vrdoljak, direktor Gingernet agencije za online komunikacije, objasnio je idejni koncept "Projekta 404" : „Postoje projekti koji zbog nedostatka financijske potpore često ne dobiju svoju priliku da ugledaju svjetlo dana u internetskim bespućima, unatoč svojoj korisnosti. Pružanjem besplatnog online prostora za prijavu, i ostvarivanjem kontakata s pružateljima usluga promocije omogućili smo jednostavno povezivanje dviju zainteresiranih strana, a time i poboljšanje ponude domaćih internetskih servisa i drugih različitih korisnih inovacija.“

Besplatna promocija neprofitnih usluga omogućuje veći doseg potencijalnih korisnika te razvija cijelo društvo u smislu e-demokracije i e-inkluzije. A iako je dobio naziv prema nazivu najčešće greške na internetu, "Projekt 404" je bez greške nešto što će promijeniti način na koji koristimo internet prostor.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr