Na testu VW Touran

Prostran obiteljski automobil s agilnim i štedljivim motorom

Foto: 'Patrik Macek/PIXSELL'
'30.11.2010. Zagreb - Volkswagen Touran Photo: Patrik Macek/PIXSELL'
Foto: Patrik Macek/Pixsell
touran (1)
Foto: Patrik Macek/Pixsell
touran (1)
Foto: Patrik Macek/Pixsell
touran (1)
10.01.2011.
u 11:30
Mali turbobenzinac od 105 KS ima trenutačni odziv na gas, solidno ubrzanje i krajnju brzinu od 185 km/h
Pogledaj originalni članak

Da smo vam prije samo nekoliko godina preporučili monovolumen dugačak 439,7 cm i težak 1453 kg pokretan motorom od svega 1,2 litre obujma, u najmanju ruku biste rekli da smo smiješni i da taj automobil ne ide s mjesta. Ali, danas – u doba vladavine downsizinga benzinaca – to više nije smiješno, što dokazuje druga generacija Volkswagenova kompaktnog monovolumena Tourana uz 1,2 TSI motor. Mali moderni turbobenzinac s izravnim ubrizgavanjem goriva razvija 175 Nm okretnog momenta već od 1550 o/min i do stotke Touran potjera za solidnih 11,9 s, a krajnja brzina je 185 km/h. U praksi to izgleda još bolje – odziv na gas je trenutačan i lako pokreće gotovo tonu i pol tešku karoseriju, radi vrlo mirno, a pritom je i vrlo štedljiv. Ako pratite indikator koji pokazuje kada treba prebaciti u višu brzinu prosječna potrošnja ne bi trebala prelaziti sedam litara. Prijenos snage odlično vrši precizni 6-stupanjski ručni mjenjač.

Dizajn je, rekli bismo, tipičan za VW. Nije pomodan i neće vas osvojiti šarmom, ali njegov kutijasti oblik je vrlo praktičan. Touran je jedan od najprostranijih modela u klasi i zadovoljit će potrebe i velikih obitelji. Golem prtljažnik ima obujam od 695 litara, a preklapanjem sjedala u drugom redu (svako se posebno može odstraniti) može narasti do čak 1989 l.

Takva je i unutrašnjost u kojoj dominira konzervativno uređenje, ali i za VW već tradicionalno kvalitetni materijali i filigranski točna završna obrada. O praktičnosti dovoljno govori da u unutrašnjosti ima 39 korisnih pretinaca smještenih od stropa i podnice do dubokog pretinca u vratima.

 

 

 

Oprema i cijena:

 

Već i početna oprema Trendline pruža sve što je potrebno većini vozača. U paket je uključena poluatomatska klima, tempomat, putno računalo, el. podizači stakala, ABS/ASR/ESP, el. podesivi i grijani vanjski retrovizori, daljinsko zaključavanje, radio/CD/ Mp3 sa 4 zvučnika, upravljač namjestiv po visini i dubini, prednji i bočni zračni jastuci, zračne zavjese, pomoć pri kretanju uzbrdo, vozačko sjedalo podesivo po visini, branici i retrovizori u boji vozila...

Osnovna cijena je 159.746 kuna

Testni je model bio opremljen i dodatnom opremom: metalik boja, pokrov prtljažnika, središnji naslon za ruke, rezervna guma normalnih dimenzija, svjetla za maglu, automatska klima, upravljač i ručica mjenjača presvučeni kožom, radio/CD/Mp3 sa 8 zvučnika pa se cijena popela na 174.079 kuna.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar razocarani
razocarani
18:28 26.01.2011.

Najgore sto je WV ikad proizveo nepouzdan i kvarljiv........10 svjetlosnih godina udaljen od GOLFA nazalost.... lijep auto koji nije za preporuciti.........