Peugeot 301

Prostrana i štedljiva limuzina po diskontnoj cijeni

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
peugeot 301 (1)
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
peugeot 301 (1)
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
peugeot 301 (1)
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
peugeot 301 (1)
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
peugeot 301 (1)
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
peugeot 301 (1)
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
peugeot 301 (1)
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
peugeot 301 (1)
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
peugeot 301 (1)
24.03.2013.
u 15:50
Toliki automobil s odličnim štedljivim dizelašem za taj novac ne nudi nitko od konkurencije
Pogledaj originalni članak

\"Recesijska limuzina\", nadimak je koji su odmah po dolasku na tržište dobili tehnički blizanci Peugeot 301 i Citroen C-Elysee. Ideja je bila ponuditi prostrani automobil po povoljnoj cijeni, koji usto i dobro izgleda. I tu su u PSA uspjeli. Testni Peugeot 301 s dizelskim motorom od 92 KS stoji 105.900 kuna. Toliki automobil s odličnim štedljivim dizelašem ne nudi nitko od konkurencije.

301 je dugačak 444 cm i nudi dovoljno mjesta na prednjim i stražnjim sjedalima te golem prtljažnik od 506 litara. Nema peta vrata pa ne možete računati na lagan utovar većih predmeta.

Unutrašnjost je solidna s prosječnom plastikom i zgodnim dizajnom armaturne ploče. Ipak, namjestiti se u vozačku poziciju može biti problem. Upravljač se podešava samo po visini, ne i po dubini. Šteta, jer bi to vjerojatno riješilo problem nezgodne vozačke pozicije.

Stvar spašavaju odlična prednja sjedala, kao iz prave francuske škole udobnosti. Pomaže tome i robusni ovjes koji trpi mnogo, od neravnina, rupa do svih vrsta ležećih policajaca. Iako dobro drži zavoj, primjetno se naginje, a ako se pretjera, vozaču u pomoć stiže ESP sustav, koji dolazi serijski od početka ponude.

Ono zbog čega se zaboravljaju sve mane ovog automobila je provjereni i štedljivi turbodizelski HDi sa 92 KS i 230 Nm okretnog momenta, koji nam je prosječno na testu trošio 5,7 l/100 km. Do stotke dolazi za 12,5 s, a najveća brzina je 180 km/h. Uz bogatu serijsku opremu Allure - koja uključuje i ručni klima uređaj, ESP, ABS, četiri zračna jastuka, radio/CD, električni paket - cijena je 111.900 kuna .

>> Novi Peugeot 301 - premijerno pokazana kompaktna limuzina

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

MA
marsovac
21:45 24.03.2013.

zena mi vozi citroena Berling 1.6 tdi 90 ks Exclusive. Novi kupljen 2007. Drugi citroen Berlingo po redu, prvog su nam razbili u saobracajki. Do jedne kilometraze je jos bilo u redu, a poslije toga samo zajebancije. Diskovi se potrosili istovremeno sa prvim plocicama. Isto tako prerano otisao Kuplung,, Zubcasta remenica, Zadnji cilindar kocnice, svijecica se zapekla........ Na servisu sam se morao naslusati glupih izjava zasto je dio prerano otisao. Neznam dali je taj novi model jeftin po cijeni ili isto tako po kvaliteti. Jedno znam da meni Citroen nece vise pred vrata. Ako nesto jeftinije onda radje Skoda.

MA
marsovac
21:48 24.03.2013.

ah da, zaboravio sam reci da se taj model zove kod citroena Elysee. Tehnika je kod citroena/peugeot jednaka. Ista firma u pozadini PSA.

ST
stefj
07:21 25.03.2013.

Peugeot je po meni fulao što nije za jeftinol seriju oživio ime Talbot kako je bilo planirano u početku. Ovako samo srozava svoje ime. Renault za to ima Daciu, VW ima Škodu i sl. Peugeot misli distinkciju napraviti brojevima modela (ovi s jedinicom na kraju), dok Citroen čak nema niti to...