novi adut

Prvi Peugeotov kompaktni crossover - 2008

Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
Foto: Peugeot
peugeot 2008 (1)
21.05.2013.
u 14:45
Peugeot 2008 u Hrvatskoj se očekuje tijekom lipnja, a u osnovnoj bi benzinskoj izvedbi trebao koštati od 113.000 kuna
Pogledaj originalni članak

Kad tijekom lipnja stigne na hrvatsko tržište, novi će francuski kompaktni crossover koštati od 113.000 kuna. Peugeot 2008 isprobali smo u Francuskoj, a u tamošnjoj tvornici Mulhouse on se i proizvodi. Osvaja dopadljivim \'licem\', a izdvajaju se atraktivna, neobično odrezana prednja svjetla s LED diodama. Crni branici i pragovi štite karoseriju, zajedno s off-road zaštitnim prednjim i stražnjim kromiranim panelom. S modelom 208 novitet dijeli platformu i dvije trećine dijelova, ali filozofija je ipak potpuno drugačija. Brak s off-road svijetom 2008-ici je donio osjećaj avanturizma i mogućnost da se siđe s asfalta. Od 208-ice je 9,6 cm viša i 2,5 cm odignutija od tla (ukupno 16 cm).

Kupci od ovog segmenta očekuju funkcionalnost, kvalitetu, upotrebljivost. Žele moderan izgled i napredne tehnologije, pa je u tom smjeru Peugeot nastojao ići. Osim što djeluje čvrsto i agresivno, Peugeot 2008 uvjerljiv je na cesti. Pruža okretnost malog automobila, uz nisku potrošnju goriva (od 3,8 l/100km) i niske emisije CO2 (od 98 g/km).

Urbani automobil kompaktnih dimenzija donosi ugodnu i funkcionalnu unutrašnjost za pet osoba. Prtljažnik zaprima 422 litre, a zahvaljujući preklopivom i djeljivom (1/3-2/3) naslonu stražnjih sjedala može rasti do 1400 l. Uz ravnu podnicu prtljažnika, iskoristivosti prostora i lakoći utovara pomaže nizak utovarni prag (60 cm) i široko otvaranje poklopca prtljažnika (104 cm).

Jedinstven svjetlosni potpis Peugeot je ukomponirao i u instrumentnu ploču, i to u vidu svijetloplavog obruba instrumenata. Veliki zaslon osjetljiv na dodir dodatno podiže dojam, a preko njega upravlja se audio uređajem i navigacijom. Mali upravljač osjetljiv je i direktan. Ergonomski oblikovana ručna kočnica inspirirana je upravljačkom polugom u zrakoplovima. Uz nju okrugli je izbornik Grip Control sustava koji se izabrati može uz snažnije motore. Ovaj sustav optimizira trakciju, a terenu se prilagođava prema informacijama koje dobiva s prednjih kotača. Putem okruglog izbornika vozač može podesiti postavke, ovisno o podlozi (snijeg, blato, pijesak). Od tehnoloških novotarija vrijedi spomenuti i sustav automatskog parkiranja, koji će bočno parkiranje olakšati vozačima bez smisla za potrebnu putanju vozila. Peugeot 2008 serijski donosi, među ostalim, klima-uređaj, ESP, sustav protiv proklizavanja, šest zračnih jastuka.

>> Novi Peugeot 308 - odličan izgled i napredna tehnologija

>> Peugeotova malena raketa od 200 KS po 161.710 kuna

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.