Na početku prodaje i sami smo imali priliku isprobati novu, treću izvedbu Fiatova Punto Eva, pokretana 1,4-litrenim benzincem

Punto Evo! Novi talijanski šminker koji bi trebao spasiti Fiat

Foto: Goran Jakuš/Pixsell
Punto Evo! Novi talijanski šminker koji bi trebao spasiti Fiat
03.02.2010.
u 09:00
Čak tri modela u B-segmentu tebala bi pomoći Fiatu da se spasi na našem tržištu; Grande Punto snižen na 69.990 kuna.
Pogledaj originalni članak

Poznato je da nikom u svijetu automobila na domaćem tržištu baš ne cvjetaju ruže, ali daleko je najproblematičnija situacija u Fiatu, koji je proteklu godinu završio na 14. poziciji sa 1321 automobilom, a godinu prije imao je čak 3846 registracija te se nalazio na 8. mjestu. Tome treba pridodati i više od 83 posto pada Alfa Romea te solidne 103 registracije Lancije, koji su u istoj grupaciji.

Dizajnerski ušminkan
Sada, na početku veljače u prodaju stiže nova, treća izvedba Punta, a odgovorni u Autocommercu vjeruju kako će tri modela u B-segmentu, inače, vrlo traženom, popraviti situaciju. Odmah na početku prodaje i sami smo imali priliku isprobati osnovni model Punto Eva, pokretana 1,4-litrenim benzinskim agregatom.

Novi se model može pohvaliti novim prednjim svjetlima s branikom i prednjom maskom, a iznad nje je jasno istaknut logotip marke. Slično je i na stražnjem dijelu, gdje su natpisi “Punto”, ispod logotipa, te “Evo”, u desnom dijelu. Te promjene dale su Punto Evu retroštih, čime je više povezan s modelom 500.

Zbog tih dizajnerskih promjena tri je centimetra produžen i širi je pola centimetra.

Promjena u mjerama nije bilo u putničkoj kabini, koja je, poput eksterijera, zasjala u novom izdanju. Dizajnerski gledano, tu je pak sličan većem modelu, Bravu.

Jednak obujam, 275 litre, kao Grande Punto ima Punto Evo, no kada se preklopi naslon stražnje klupe, obujam se povećava na 1030 litara. Fiat je s više pozornosti uredio podvozje, pa se zahvaljujući poboljšanjima sada nudi veća udobnost, a smanjena je i buka koja dopire u putničku kabinu.

Osnovni benzinac
Testirani poznati 1,4-litreni benzinski agregat od 77 konja jedini nije doživio bitne promjene.

Sasvim je dovoljan za svakodnevnu gradsku vožnju, ali ne bi trebalo previše od njega očekivati na autocesti. Tijekom testa, a bilo je vrlo hladno, imali smo potrošnju 7,7 litara, što nije previše. Cijena je testnog modela 85.886 kn, što se može zahvaliti nadoplati za dvoja vrata i metalik boju.

POPULARNA INFLUENCERICA

Ella Dvornik o bivšem suprugu: 'Svoj razvod ne doživljavam kao loš san, sigurna sam da ćemo biti prijatelji i svemu se smijati'

- Razvod još traje, ali ne doživljavam ga kao loš san. To je samo jedna faza u životu iz koje učim i idem dalje. Ne smatram to ni greškom. Da moram sve ponoviti, ponovila bih, to su sve bile lekcije i blagoslovi. I mi smo danas ljudi koji jesmo zbog toga. Zahvalna sam na cijelom iskustvu, imamo dvije divne kćerkice i puno lijepih uspomena, a sigurna sam da ćemo u budućnosti biti odlični prijatelji i da ćemo se smijati svemu što se dogodilo - priznala je Ella Dvornik u razgovoru za Večernji list.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

AN
AnaB1982
09:53 05.02.2010.

Nit smrdi nit miriše!

OB
-obrisani-
13:26 07.02.2010.

Obezbjedite si jesecne prihode za samo par sati na netu www.zvoxx.ws