Kompakti su još uvijek, uz nezaobilazne crossovere i SUV modele, najpopularniji auti u Hrvatskoj. Dokazuje to i interes ljudi za novu četvrtu generaciju Meganea, koji je izazvao veliku pažnju gdje god da smo na testu s njime stigli. Ipak je Magane kapitalac poput VW Golfa i Opel Astre. A koji su mu aduti u borbi za kupce?
Dizajnerski je posao odrađen, čini se, odlično. Bočna silueta ostala je vrlo slična prethodniku, dinamična je i aerodinamična, dok su prednji i stražnji kraj vrlo slični većem Talismanu, a posebno su atraktivni svjetlosni potpisi koji u potpunosti dolaze do izražaja noću. Prednji svjetlosni potpis u obliku slova C ostvaren je s pomoću LED vodiča s trodimenzionalnim efektom, dok stražnja LED svjetla stvaraju jedinstven vodoravni potpis, također s 3D efektom. Megane je duži za 7 cm (436 cm), dok zbog 2,8 cm većeg međuosovinskog razmaka ima više mjesta na stražnjoj klupi. Prtljažnik mu je proširen na 434 litre.
Tehnološki napredan kokpit
U unutrašnjosti primjećujemo fina raskošna sjedala i tehnološki napredan kokpit, koji se nudi u srednjoj opremi Intens. Serijski je tu multimedijski sustav R-Link 2 s ugrađenim zaslonom osjetljivim na dodir veličine 7”, informacijski zaslon između mjerača u TFT tehnologiji, automatski dvozonski klima-uređaj, Multi-Sense sustav (vozač može birati comfort, sport, eco, normal i perso modove vožnje), LED dnevna svjetla, 16-inčni alu naplaci, parkirni senzori straga... Dakle, vrlo bogata oprema koja će zadovoljiti i zahtjevnije.
Ispod poklopca motora Renaultov je provjereni bestseller koji se ugrađuje i u Nissane, Mercedese te Dacije, 1,5 dCi sa 110 KS. Dorađeni turbodizelaš sa 260 Nm okretnog momenta još je uglađeniji, a zbog bolje zvučne izolacije u kabini je skoro nečujan.
Najbolji iznad 1700 okretaja
U svim režimima vožnje vuče uvjerljivo, a najbolje ipak iznad 1700 o/min. Do stotke 1300 kg mase stiže za solidnih 11,3 sekunde, a najveća mu je brzina 188 km/h. Dakako, veliki adut ovom motoru jest potrošnja, koja nam je u prosjeku bila 5,3 l/100 km. Na otvorenoj cesti može biti dosta ispod pet litara, dok je u gradskoj vožnji oko 6 l/100 km. Cijena je u odnosu na konkurente vrlo dobra, jer ovako opremljeni Megane sa dizelskim motorom od 110 KS stoji 151.900 kuna.
Reno je samo šminka, nema tu kvalitete.