Hrvatsku je stigao Renault Mégane Conquest, novi kompaktni coupe-SUV model francuskog proizvođača po početnoj cijeni od 183.900 kuna, a uz aktualni popust od 6000 kuna zapravo stoji 177.900 kuna. To se odnosi na benzinski TCe 140 EDC ZEN model, dok je početna cijena hibridnog modela ZEN 145 E-Tech 194.900 kuna (188.900 kn).
Renault Mégane Conquest ovo je ime dobio samo u našoj regiji zbog negativnih konotacija koje bi izazvalo ime Arkana, pod kojim se nudi na drugim tržištima (lat. misterij). Za hrvatsko tržište proizvodi se u Renaultovoj tvornici u Južnoj Koreji u suradnji sa Samsungom (iz iste tvornice stiže i Koleos), a postavljen je na novoj CMF-B platformi Renault-Nissana s koje stiže i Captur.
No, Mégane Conquest osjetno je veći i prostraniji automobil. Dug je 456,8 centimetara i uz međuosovinski razmak od 272 cm u unutrašnjosti nudi vrlo solidnu prostranost te prtljažni prostor od 513 litara (E-Tech hibrid u prtljažnik prima 480 litara), što je sasvim prikladno za obiteljske kupce koji žele zgodan, prostran, sportski, povišen i praktičan automobil. Od tla je odignut 20 cm, povišeno se sjedi i svladava blaže makadamske puteve, no Mégane Conquest ne nudi 4x4 pogon već je dostupan isključivo s prednjim pogonom.
Nudi se uz dvije motorizacije i samo s automatskim mjenjačima, bez dizelaša u ponudi. Benzinska varijanta donosi 4-cilindarski 1,3-litreni TCe turbobenzinac sa 140 KS i 260 Nm uz 7-stupanjski EDC mjenjač (bit će dostupan i snažniji model 160 TCe krajem godine). E-Tech hibrid sastoji se od 1,6-litrenog benzinca i dva elektromotora koji sinergijski razvijaju 145 KS. Radi se o “običnom hibridu”, dakle njegova baterija kapaciteta 1,2 kWh (230 V) puni se regeneracijom kočenja i radom benzinskog motora, a ne putem kabela iz mreže. Mégane Conquest E-Tech Hibrid odlikuje se malom potrošnjom goriva (4,8 l/100 km) i niskom razinom emisija CO2 (108 g/km prema WLTP-u). Potrošnja TCe 140 benzinca jest 5,7 l/100 km uz ispust od 130 g/km prema WLTP-u.
Unutrašnjost i sve sigurnosne značajke (5 Euro NCAP zvjezdica) iste su kao kod Captura. Na testnoj smo vožnji centrom Zagreba i Zagorjem isprobali hibridnu verziju koja nas je oduševila uglađenim voznim svojstvima te prostranošću za ovu klasu automobila.
Riječ je o pravom Renaultu u kojem je udobnost vrhunska, dok potentan i štedljiv hibridni pogon uz automatski mjenjač te cijeli niz sustava pomoći vozaču jamče ugodnu vožnju. Stoga bi Mégane Conquest mogao biti vrlo tražen i zanimljiv model koji je ušao u segment u kojem nema mnogo konkurenata, izuzev onih premium marki koji su ipak mnogo skuplji.