Kalifornijska tvrtka GoTek dobila je patent za svoju verziju rotacijskog motora za koji tvrdi da ne posjeduje ništa od negativnih karakteristika klasičnog Wankel motora. Podsjetimo, Mazda je prije nekoliko godina konačno odustala od rotacijskih agregata nakon što nije uspjela izbjeći klasične probleme ni na svojem elitnom sportašu RX-8. Umjesto klasičnog romboida, GoTekov motor ima rotor koji izgleda poput šurikena, leteće oštrice koju su koristile japanske ninje. Takvim rotacijskim elementom stvaraju se četiri komore na kojoj je klip koji se izvlači i uvlači te na taj način upumpava i komprimira zapaljivu smjesu. Ventila ili osovina nema već se usisni i ispušni otvori zatvaraju i otvaraju samim klipom. Kako je GoTekov motor pravilnog kružnog oblika nikakve dodatne osovine ili stabilizatori nisu potrebni, a projektanti motora tvrde kako ga može pogoniti bilo kakvo gorivo i to čak i bez upotrebe svjećice.
Zbog manje elemenata u prijenosu, ima samo 13 pomičnih dijelova, u GoTeku jamče bolji okretni moment od usporedivog klasičnog motora te tvrde da su riješili probleme brtvljenja zbog kojih rotacijski motori uglavnom nisu prihvaćani.
Taj DynaKinetic motor, kako ga zovu, ekvivalentan je 1,5-litrenom klasičnom agregatu, ali se može napraviti i veća ili manja inačica ili ga se serijski povezivati. Također se čini pogodnim i kao generator struje u hibridnim vozilima, a u kompaniji tvrde da su već u pregovorima s nekoliko neimenovanih proizvođača. Zanimljivo je da Mazda testira rotacijski motor u svojem monovolumenu Mazdi5 upravo kao punjač baterije, što je sustav koji bi se trebao pojaviti u novom vozilu sličnom Chevroletu Volt.
wankel motor nema romboidni klip, ovaj članak vrvi bedastočama