Točno godinu dana od svjetske premijere ovog noviteta, Mercedes EQE stigao je u Hrvatsku. Odnosno, stigla su prva dva od svega četiri primjerka raspoloživa za ovu godinu, dok ih se iduće godine očekuje još 15. No, u siječnju 2023. kao pojačanje mu u električnu gamu njemačkog premium proizvođača pristiže i raskošni EQS SUV. Zadržimo se ipak na EQE-u, modelu kojeg dimenzijama možemo usporediti s ‘klasičnim’ CLS-om, dok je tehnološki blizak također električnom EQS-u, najprestižnijem modelu u Mercedesovoj električnoj paleti. Nova poslovna limuzina na struju, duga 494 centimetra, šesti je model u ponudi linije EQ. Početna cijena od 570.361 kn vrijedi za EQE 300 s 245 konjskih snaga. U ponudi je i s 292, 408, 476 i 625 konja. Inačice od 292 KS na raspolaganju su i s pogonom na dva i s pogonom na sva četiri kotača, dok ona s 245 KS ima samo stražnji pogon. Sve snažnije verzije stižu isključivo uz 4Matic. U vrhu cjenika je model EQE 53 4Matic+ sa 625 konja, za kojega valja dati 919.510 kn. Aktualan je i EQ bonus, odnosno popust od 28.000 kuna na navedene cijene.
Kod noviteta nastalog na EVA2 skateboard platformi kupci mogu birati između dvije baterije vrlo sličnog kapaciteta (89 i 90,6 KWh). Jamstvo na bateriju je deset godina ili do 250.000 km. Doseg s jednim punjenjem iznosi do 671 km, a proizvođač ističe i visoku brzinu punjenja – max 170 kW. Za 32 minute može se napuniti od 10 do 80% kapaciteta baterije. Osnovni AC inverter u autu je od 11 kW, onaj od 22 kW stiže uz nadoplatu. Poput raskošnijeg brata EQS-a, i EQE je inteligentan pa, primjerice, vizualizira je li raspoloživi kapacitet baterije dovoljan za povratak do početne točke bez punjenja, računa očekivane troškove punjenja, upozorava vozača ako postoji mogućnost da s raspoloživim kapacitetom baterije ne stigne do postaje na kojoj je planirao puniti bateriju. Motorima s naprednim sustavom hlađenja upravlja se neovisno, zakretni moment se mjeri i podešava 10.000 puta u minuti.
Iako se EQE ne može pohvaliti najboljom aerodinamikom kod serijskih automobila (EQS je tu ipak bolji), i njegov cd 0,22 je uzoran. Također, obiluje high-tech opremom. Što serijski što opcijski, novi EQE donosi MBUX, Hyperscreen, OTA ažuriranja i proširenje funkcionalnosti, detekciju mikro sna, simulaciju zvuka pogona (različiti programi na običnim i AMG modelima), proširenu stvarnost, Drive Pilot, zakretanje stražnjih kotača 4,5/10 stupnjeva, čitavu paletu naprednih sigurnosnih sustava.
Tekućina za stakla mu se ulijeva kao omekšivač u vešmašinu. Zapravo ovo i nije auto, to je preskupi komad bijele tehnike.