GALAXY NOTE 7

Samsung: Sigurni smo da je u zamjenskim uređajima problem baterije otklonjen

Foto: Reuters/PIXSELL
Samsung Galaxy Note 7
Foto: Reuters/PIXSELL
Samsung Galaxy Note 7
Foto: Reuters/PIXSELL
Samsung Galaxy Note 7
15.09.2016.
u 11:31
U Samsungu ističu da je broj prijavljenih incidenata vrlo mali te da im je sigurnost korisnika apsolutni prioritet
Pogledaj originalni članak

Samsung je početkom ovog mjeseca, kao mjeru opreza, obustavio prodaju smartphonea Galaxy Note 7 uređaja i pokrenuo program razmjene nakon nekoliko slučajeva eksplozije.

U Samsungu ističu da je broj prijavljenih incidenata vrlo mali te da im je sigurnost korisnika apsolutni prioritet, a naglašavaju kako rade na tome da od sljedećeg ponedjeljka, 19. rujna 2016., korisnici mogu svoj postojeći uređaj zamijeniti novim.

Poslali smo izravne poruke na sve uređaje Note 7 koji su aktivirani u Europi, moleći korisnike da ugase svoje uređaje te da ih dostave na mjesto kupnje u što skorije vrijeme. U stalnoj smo komunikaciji s korisnicima kako bi bili u potpunosti informirani o najnovijim informacijama - navodi Samsung.

U južnokorejskoj kompaniji ističu i da surađuju sa svim relevantnim regulatornim tijelima i institucijama diljem Europe te neprekidno rade s dobavljačima kako bi osigurali najvišu kvalitetu proizvodnje i provjeru kvalitete proizvoda.

- Na temelju provedene detaljne istrage, sigurni smo da je u zamjenskim uređajima, koji će uskoro stići u Europu, problem neispravne baterije u potpunosti otklonjenSvi novi uređaji Note 7 će biti označeni crnim kvadratom na pakiranju, što će biti jasan znak da je uređaj dio nove pošiljke, kako bi korisnici bili sigurni da im je isporučena najnovija tehnologija - navodi Samsung.

>> Note 7 i dalje uteg za Samsung, Apple rekordno prodaje iPhone 7

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.