NOVA DACIA

Sandero veći i moderniji, Stepway još stepenicu iznad

Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
20.01.2021.
u 12:55
Najprodavanija Dacia, gradski Sandero, u novom je izdanju stigla u Hrvatsku. Sandero i Sandero Stepway i dalje pružaju dobar omjer uloženog i dobivenog. Prtljažnik im prima od 410 do 1455 litara
Pogledaj originalni članak

Novi Sandero i Sandero Stepway stigli su u Hrvatsku. Ovaj je model oslonac Dacijine ponude, pa ne čudi sveobuhvatnost promjena koje je Dacia napravila na trećoj generaciji Sandera. Promjene su vidljive i izvana i iznutra, a značajno je i što se s novom generacijom Sandero Stepway snažnije odmiče od Sandera. I dalje govorimo o istoj ‘obitelji’, ali Stepway više nije samo šminkerska inačica Sandera, već pravi SUV B segmenta.

Stepway se sada osjetno podignuo stepenicu iznad izvornog Sandera. I ne mislimo tu (samo) na odignutost od tla, jer Sandero je uzdignut 13,3, a Stepway 17,4 centimetra, već općenito na dojam prilikom sjedanja u automobil i na sam dojam u vožnji.
Novi Sandero u obje je verzije nastao na CMF modularnoj platformi koju koristi i posljednja generacija Renault Clija. Modernije su i prostranije, te bolje opremljene od prethodne generacije. Vanjske dimenzije neznatno su se mijenjale. Automobil je u obje izvedbe širok 184,8 centimetara. Međuosovinski razmak je veći, trag kotača širi, što u kombinaciji sa snažnijim bokovima rezultira boljom stabilnošću te jačim nastupom. Sandero je dug 408,8 cm, Stepway 1,1 cm više. Stepway izvedba je i nešto viša, uz krovne nosače visok je 158,7 cm. Krovni nosači zaslužuju da ih posebno spomenemo, jer su praktični i dobro promišljeni. Stižu serijski, a osim što s njima automobil puno bolje izgleda (doprinos su tome dali i prošireni blatobrani, zaštita podvozja, robusnija maska, specifičan poklopac motora) mogu se postaviti i uzdužno i poprečno. S novom platformom, Sandero i Sandero Stepway dobili su i bolju pasivnu i aktivnu sigurnost, nove motore i mjenjače. Automatski mjenjač u Hrvatskoj se zasad ne nudi zbog premale potražnje. Kupcima su stoga, uz ručni mjenjač s pet i šest stupnjeva prijenosa, na raspolaganju benzinski motori od 65 (atmosferac, samo uz Sandero) i 90 KS te tvornička inačica na plin (LPG).

Umjesto dizelaša nudi se Eco-G verzija s plinskim instalacijama, s jednolitrenim TCe motorom od 100 konja. Iz Dacije navode da mu doseg iznosi 1300 km. Sve izvedbe serijski dolaze s LED svjetlima. U kabini uočavamo novu instrumentnu ploču, a bolji su i klima-uređaj, putno računalo, sjedala, servo upravljač. Nude se tri multimedijska sustava, među njima i onaj s navigacijom. Daciji je fokus ostao na nastojanju da kupcima za što manje novca pruži što bolju kvalitetu i prostranost. Temeljem dosad viđenog, stava smo da su uspjeli. Sandero stoji od 81.900 kn, 84.900 kn u posebnoj ponudi koja podrazumijeva i klima-uređaj, četiri zimske gume, kasko i obvezno osiguranje. Sandero Stepway stoji od 99.900 kn, i u TCe 90 i u Eco-G 100 izvedbi.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

PV
prcko.vita
11:26 05.02.2021.

Nemam ništa protiv ove auto marke, ali brate, prije par godina im je bila reklama za taj model sandero 55.555 kuna točno se sjećam jer su bile sve te petice. Danas za isti taj sandero traže skoro duplo više, halo? Druga stvar, otiđite npr na stranice dacia de njemačka, tamo taj isti sandero 20.000 kuna jeftiniji nego isti takav u Hrvatskoj. Dakle, ovdje u ovoj napaćenoj pokradenoj državi odlučili da gule sirotinju do kraja. Tuga i sramota, e moj narode.