Isprobali smo

Ateca stilom i tehnologijom cilja na vrh 'Qashqai' klase

Foto: SEAT
seat ateca
Foto: SEAT
seat ateca
Foto: SEAT
seat ateca
Foto: SEAT
seat ateca
Foto: SEAT
seat ateca
Foto: SEAT
seat ateca
Foto: SEAT
seat ateca
26.06.2016.
u 11:00
Atraktivna Ateca u narančastoj boji plijeni poglede kao rijetko koji novitet, a u Hrvatskoj će se moći naručiti od srpnja
Pogledaj originalni članak

Dobro, vozili smo se Barcelonom, katalonskom prijestolnicom gdje je Ateca osmišljena i razvijena, pa možemo uzeti u obzir da su domaćini ponosni na svoj prvi SUV u povijesti, ali već dugo nismo primijetili toliko pogleda i radoznalosti drugih vozača i prolaznika oko nekog novog modela. Primjerice, dvoje njemačkih umirovljenika na barcelonskom aerodromu El Prat željeli su znati sve detalje, cijene i od kad se Ateca može kupiti u Njemačkoj. Da smo mogli, odmah bismo im na licu mjesta prodali Atecu koja na hrvatsko tržište stiže početkom listopada, a moći će se naručiti od srpnja. Cijena početnog modela s opremom Reference i 1,0 TSI trocilindarskim motorom sa 115 KS i 200 Nm okretnog momenta iznosit će 148.000 kuna, a prvi dizelaš 1,6 TDI sa 115 KS i 250 Nm uparen sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem i sa srednjim paketom opreme Style stajat će 177.000 kuna.

Prostrana unutrašnjost

To je osjetno jeftinije od, primjerice, Nissan Qashqaija, koji je popularizirao ovu klasu kompaktnih SUV/crossover automobila, a prema gotovo identičnim dimenzijama i stilu Seatovim stručnjacima očito je bio uzor za razvoj Atece. Duga je 436,3 cm i uz međuosovinski razmak od 263,8 centimetara nešto je kompaktnija od nedavno predstavljene druge generacije Volkswagen Tiguana s kojim dijeli platformu, a prava je blizanka drugoj generaciji Škode Yeti čiji se dolazak očekuje iduće godine. Ateca i Yeti će se i izrađivati u istoj tvornici u Češkoj. Unutrašnjost Seat Atece nudi vrlo solidnu prostranost, kvalitetne materijale i završnu obradu te vrhunsku ergonomiju, svojstvenu VW grupi.

Bočni nagib od 32 stupnja

Ateca je prije svega urbani automobil koji je vrlo udoban i ugodan za vožnju na cesti, ali može biti i vrlo upotrebljiv na terenu. Da s pravom pripada SUV klasi isprobali smo na urbanom parkour improviziranom terenskom poligonu gdje smo isprobali kako Ateca prolazi terenske zadatke poput vožnje na bočnom nagibu od 32 stupnja.

Isprobali smo najjači model sa 2,0 TDI motorom sa 190 KS, 7-stupanjskim DSG automatskim prijenosom, 4x4 pogonom i opremljen novim najboljim paketom opreme (sportskiji FR dolazi iduće godine) XCellence. Pravi luksuz u kabini, radarski tempomat koji izvrsno funkcionira, cijeli niz sustava pomoći vozaču poput sustava kamera koji omogućuju pogled na multimedijskom ekranu iz ptičje perspektive (top view) i izrazita uglađenost u vožnji odlikuje top izvedbu koja je na razini najboljih u klasi i bit će prava konkurencija spomenutim Qashaiju i Tiguanu te Hyundai Tusconu i Kiji Sportage. S moćnim 2,0 TDI motorom od 150 konja, pak, troši oko 6,5 l/100 km.     

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.