Peugeot 3008

Francuski crossover od sada s više SUV elemenata

Peugeot 3008
Foto: Peugeot
1/6
01.06.2016.
u 18:00

U ponudi su dva turbobenzinska motora sa 130 i 156 KS te četiri verzije dizelaša, 1,6 HDi sa 100 i 120 te 2,0 HDi sa 150 i 180 konja

Druga generacija Peugeota 3008 dobila je više SUV (sport utility vehicle) elemenata, odnosno ima robusniji terenski izgled od modela na zalasku koji je premijerno predstavljen u proljeće 2009. godine u našem Dubrovniku.

Novitet je razvijen na novoj EMP2 platformi koju dijeli s modelom 308. Unatoč povećanju dužine od devet cm - na ukupno 444,7 cm - i međuosovinskog razmaka za 6,2 cm, na ukupno 267,5 cm, masa mu je smanjena za 100 kg. Zbog toga su profitirali putnici na stražnjoj klupi koji imaju više mjesta za koljena, ali i za ramena. I prtljažnik je ozbiljno porastao (za 90 litara), pa prima respektabilnih 520 litara s opcijom proširenja do 1580 l.

U unutrašnjosti Peugeot 3008 donosi drugu generaciju i-Cockpita, s već dobro znanim upravljačem malog promjera i novom, potpuno digitalnom pločom s glavnim instrumentima dijagonale 12,3 inča koja zamjenjuje analogne instrumente. Na njemu vozač prati niz informacija poput putnog računala, navigacije, sustava pomoći, multimedije... Na središnjoj je konzoli (sada na pogodnijem mjestu iznad ventilacijskih otvora) u boljim paketima opreme još i 8” tablet infotainment sustava, a ispod njega je samo šest najbitnijih prekidača za brzi odabir funkcija radija, klima-uređaja, navigacije, postavki vozila, telefona i mobilnih aplikacija.

Ponuda motora obuhvaća turbobenzince (1,2 PureTech sa 130 KS i 1,6 THP sa 165 KS) i četiri dizelske varijante (1,6 BlueHDi sa 100 i 120 KS te 2,0 BlueHDi sa 150 i 180 KS). Standardno stiže sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, a uz neke motore moguće je doplatiti za 6-brzinski automatik.

Peugeot još nije objavio hoće li 3008 uz prednji pogon biti dostupan i uz pogon na sve kotače ili će u ponudi biti samo Grip Control. Ne spominje se zasad ni dizelsko-električni hibridni sustav koji je bio uz 4x4 sustav dostupan u dosadašnjem modelu 3008. U prodaju bi trebao krenuti u listopadu ove godine.

Ključne riječi

Komentara 2

PU
pulizg
20:02 01.06.2016.

meni izgleda super

HA
hacker
09:44 05.06.2016.

Dizajn unutrašnjosti katastrofa, vanjski izgled jako dobar. Samo šteta što neće imati 4x4 pogon jer je rekorder u svojo klasi po udaljenosti podnice od tla (22 cm) pa bi tako bio čak i upotrebljiv i za off-road ovako je auto u startu okrljašten spram konkurencije recimo jedne Vitare 4wd, tako da će ga prodavati samo dizajn - lukavi su ti francuzi, umjesto da ulože u tehničku stranu oni sve adute ispucaju u dizajn. Ako SUV onda samo Suv 4x4 za mene dolazi u obzir.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije