Škoda je redizajnirala svoju Fabiju te joj je podarila nov izgled prednjeg i stražnjeg kraja, uključujući LED svjetla koja su prvi put ponuđena na maloj Škodi, ali i mnoga tehnološka unaprijeđenja. Dotjeran je i interijer, što uključuje osvježenu instrumentnu ploču, nove materijale na sjedalima i komandnoj ploči. Infotainment sistem ‘Swing’ sada dolazi sa 6,5-inčnim ekranom i Škoda Connect sustavom.
Na izbor su četiri živahna i učinkovita 1-litrena 3-cilindarska benzinska motora. MPI motori razvijaju 60 i 75 konjskih snaga, dok TSI strojevi s turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem nude 95 i 110 konja. Najsnažniji agregat u ponudi bit će dostupan i sa 7-brzinskim DSG automatskim mjenjačem. Fabia je dobila nove sustave pomoći vozaču, među njima i nadzor mrtvog kuta, upozorenje na nadolazeći promet straga, automatsko prebacivanje između drugih i kratkih svjetala.
Pametna rješenja karakteristična za Škodine modele našla su se, naravno, i u novoj Fabiji, pa je strugač leda uklopljen u poklopac spremnika goriva dobio i mjerač dubine gaznog sloja gume. Premijerno će nova Fabia biti izložena u ožujku na salonu u Ženevi, a izlazak na tržište očekuje se u drugoj polovici godine.
Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:
Svi TSI motori u Fabiji dobivaju omraženi filter čestica tzv. GPF. Pored novog Pola i Ibize ne vidim niti jedan razlog za kupnjom nove Fabie jer cjenom ne odskače znatno od spomenutog dvojca.