Škoda Octavia RS

Isprobali smo jedan od najboljih sportskih kompaktnih modela na tržištu

Škoda Octavia RS
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/6
11.01.2018.
u 12:23

Octavia RS izvanredan je automobil, prostran i praktičan, koji se može voziti uglađeno, obiteljski, ali i prilično dinamično

Čak i onima koji inače nisu kupci Octavije, možda ni Škode općenito, pogled će zapeti na Octaviji RS. Jedan od najboljih sportskih kompaktnih modela na tržištu iz generacije u generaciju zadržava tu titulu jer ono najbitnije se ne mijenja, već samo nadograđuje naprednijom tehnologijom - Octavia RS izvanredan je automobil, prostran i praktičan, koji se može voziti uglađeno, obiteljski, ali i prilično dinamično. Jedna od Škodinih generalnih karakteristika i Octaviji RS daje dodatnu vrijednost. Škodini su modeli, naime, u pravilu za pola broja veći od segmenta kojem pripadaju, pa se i Octavia - kako ‘obična’, tako i RS-ica - razmeće viškom prostora u kabini i prtljažniku, u odnosu na konkurente.

Upečatljiva izvedba

Čak i prije sjedanja u automobil, isprobani primjerak privlači upečatljivom crvenom izvedbom, prošaranom RS oznakama, crnim detaljima i atraktivnim 19-inčnim lakometalnim naplacima. Interijer je nešto smirenije dizajniran, više prevladava dojam ‘običnog’ automobila, no i ovdje je nit vodilja sportska elegancija. Tim više što oprema Octavije RS obuhvaća, primjerice, sportska sjedala - grijana i kožom presvučena - grijano kolo upravljača, 8-inčni dodirni zaslon preko kojeg se upravlja multimedijom. navigaciju, panoramski krov, generator zvuka, automatsku regulaciju razmaka od drugih vozila.

Škoda Octavia RS
1/13

U novom izdanju Octavia RS donosi više snage i (još) bolje vozne osobine. Testna RS-ica raspolaže s 245 konjskih snaga, uz 370 Nm, kojima je 7-stupanjski DSG automatski prijenos odličan partner. Vozač može izabrati između nekoliko podešenja koja zahvaćaju rad ovjesa, motora i mjenjača te se voziti štedljivije (kada se može proći i s manje od 6 l/100 km) ili udobnije, a može kreirati i individualni mod. Također, može dodatno potencirati sportski karakter RS-ice pa se sam uhvatiti mijenjanja brzina i to polugicama ispod kola upravljača.

Do stotke za 6,6 sekundi

Kad se Octavia RS vozi onako kako njezinu duhu najbolje odgovara, valja računati na prosječnu potrošnju oko 10 l/100 km. Agilna Octavia RS stotku uhvati za samo 6,6 sekundi, no za volanom taj period djeluje i kraći, potaknut zvučnom kulisom snažnog TSI turbomotora. Maksimalnih 250 km/h elektronskim je putem određeno. Podatno podvozje podešeno njemačkom preciznošću rezultira savršenom kombinacijom udobnosti i upravljivosti, a dinamičnim prolascima kroz zavoje kumuje i aktivni blokirajući diferencijal. Isprobani primjerak stoji 324.806 kn. Dizelska Octavia RS - u slabijem izdanju - nudi se po cijeni od oko 213.000 kuna.

Pogledajte kakve skupocjene automobile voze hrvatski nogometaši:

Škoda Octavia RS
1/2

Komentara 3

Avatar HajdukLika
HajdukLika
20:23 11.01.2018.

Samo se netko tko je dosad vozio još lošija vozila ovom dosadnom automobilu može diviti. Već kad mu se sviđa, bolje da kuša original - Volkswagen Golf R!

IB
ibiza
22:03 11.01.2018.

neka kupuje tko sta hoce poz...

HO
homofob
16:28 15.01.2018.

Pokusajte komentirati novi GM auto bez volana, bez pedala, ... vozac nije predviden! pokusat cu staviti poveznicu za VL pa mozda netko prenese clanak. Usput auto se ocekuje na cestama za pocetak kao taxi 2019!!!! Evo poveznice s iskrenim namjerama! https://www.yahoo.com/news/us-carefully-review-gm-request-autonomous-car-chao-001531700.html

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije