Nakon većeg SUV modela Kodiaqa i s 4500 ukupno prodanih primjeraka ove godine - čime je zaokružila 10 posto tržišnog udjela, rekordnih otkad se ova marka prodaje u Hrvatskoj - Škoda je na naše tržište uvela i kompaktni SUV Karoq.
Novitet s ostalim Škodinim modelima dijeli odličan omjer uloženog i dobivenog, a ne može se ne uočiti da su Škodini automobili sve odvažnije dizajnirani. Također, Volkswagen grupa olabavila je stara nepisana pravila, pa Škoda sve češće poseže u bogatu riznicu tehnoloških novotarija. U Karoqu će se tako od početka iduće godine moći naručiti i digitalna instrumentna ploča, koja je izvorno pokazana u Audiju te se vrlo brzo proširila po VW-ovoj gami.
Upravljanje gestama
Ovdje se digitalna instrumentna ploča prvi put pojavljuje u Škodi. Njezin 10,25-inčni ekran omogućava četiri različita prikaza koja vozač može sam prilagođavati. Dostupno je i upravljanje gestama za multimediju. Klasičnih tipki nema, svim se funkcijama upravlja na 8-inčnom dodirnom ekranu multimedijskog uređaja. U ponudi je i 9,2-inčni uređaj koji može čitati DVD formate, kao i bežično punjenje mobitela. Zanimljiva je i elektronski otklopiva kuka za vuču prikolice mase do dvije tone, a valja spomenuti i full LED svjetla.
Ergonomija, prostranost i pametna rješenja glavni su aduti Karoqova interijera. Kokpit je podignut kako bi čitav bio u vidnom polju vozača. S dimenzijama kompaktnog vozila (dugačak je 438,2 cm), Karoq nudi jedan od najvećih prtljažnika u klasi. Prima 521 litru, odnosno 479 litara s VarioFlex sjedalima. Kad se sjedala preklope, Karoqov prtljažnik zapremnine je 1630 l. Za sjedala koja se mogu pomicati i vaditi iz automobila valja doplatiti oko 3900 kn, no to svakako smatramo dobrom investicijom. Sva tri sjedala u drugom redu mogu se 15 cm pomaknuti naprijed ili natrag. Izvadi li se srednje sjedalo, bočna se sjedala mogu do osam cm micati lijevo ili desno. Vađenjem stražnjih sjedala SUV se transformira u kombi utovarnog kapaciteta 1810 litara.
Čvrst ovjes i brz odziv
Ovu smo tržišnu prinovu testirali u snažnijoj i bogatijoj Style izvedbi, pokretanoj benzincem od 150 konjskih snaga. Isprobani primjerak karakteriziraju čvrst ovjes, precizno upravljanje, direktne komande i brz odziv. Snažan motor i 7-stupanjski automatski mjenjač savršeno surađuju. Ovako složen primjerak udovoljio bi i prohtjevima vozača zahtjevnijeg od prosjeka. Dostupni su svi raspoloživi sustavi pomoći.
Škoda Karoq nudi pomoć pri parkiranju, zadržavanju u voznoj traci, prilikom vožnje u koloni, detekciju vozila u mrtvom kutu, reagira na vozila i pješake ispred sebe te, po potrebi, samostalno koči. Također, može samostalno održavati razmak od vozila ispred te ukazati na važnije prometne znakove. Uz obilje serijske, ali i dodatne opreme, cijena testnog primjeraka došla je do 271.149 kuna.
nije loša ali... hladna, kockasta... jaka je tu konkurencija, mora biti jeftinija jer tako i izgleda