U ovogodišnjem srpnju u Hrvatskoj je prodano 3578 novih putničkih vozila, što je 7,6 posto više nego prošlogodišnjeg srpnja, dok je u prvih sedam mjeseci ove godine ukupno prodano 29.965 novih vozila odnosno 20,3 posto više nego u istom razdoblju lani, podaci su agencije Promocije plus.
U srpnju ove godine kupci su najviše tražili Volkswagenova vozila (VW) kojih je prodano 511, potom Škoda, kojih je prodano 360, te Opela 303. Iz tzv. premium segmenta prodano je 157 Audija, 94 Mercedesa te 89 BMW-a.
Od modela, prošloga je mjeseca najviše prodano VW Golfova – 162, Suzuki Vitara – 149, Škoda Octavia – 137, VW Pola – 125 i Opel Astri 124.
Od početka siječnja do kraja srpnja ove godine VW je u Hrvatskoj prodao 4172 novih auta (udjel u ukupnoj prodaji 13,9 posto), Opel 3235 (10,8 posto), Renault 2681 (8,9 posto), Škoda 2363 (7,8 posto) te Ford 2348 (7,8 posto).
Istodobno je 56,5 posto prodanih vozila bilo na dizelski pogon, 42 posto na benzinski, a preostali, gotovo zanemarivi, postotak otpada na električna, hibridna i lpg vozila.
>> Padaju rekordi: Hrvatska u top 10 zemalja u Europi po rastu prodaje automobila