Novi SsangYong Korando u markantnoj crnoj boji privlači znatiželjne poglede, iako s novim “europskim” licem više nije egzotika kakva su bili njegovi prethodnici. Ssangyong je po veličini četvrti automobilski proizvođač u Južnoj Koreji, s dugom tradicijom proizvodnje terenskih vozila, a prije godinu dana ga je preuzela indijska Mahindra.
Atraktivna mrežasta maska, dvije kromirane ispušne cijevi, dvobojni kromirani branik i kromirani obrubi vrata pojačavaju atraktivnost četvrte generacije Koranda koja je postala moderan SUV i dizajnerski ne zaostaje za konkurencijom. Ne čudi, dizajn potpisuje talijanski studio Giugiaro. Korando je dug 441 cm i time se smješta u prosjek kompaktne SUV klase, ali nije tipični crossover već je to istinski sportski terenac u kojem se sjedi vrlo visoko, što doprinosi preglednosti.
Ispod poklopca motora bruji 2-litreni turbodizelski agregat sa 175 KS i 360 Nm okretnog momenta, a snaga se putem preciznog ručnog 6-stupanjskog mjenjača stalno prenosi na sva četiri kotača. Najveća brzina je 179 km/h, Prtljažnik zaprima 400 litara, a može se proširiti na 738 litara. Dakako, Korando ima i blokadu diferencijala koja se aktivira pritiskom tipke “lock”. Tada Korando sa 18 cm udaljenosti od tla suvereno prolazi šumskim i poljskim putevima.
U ponudi je samo s AWD pogonom i s bogatim paketom opreme Comfort koji između ostalog uključuje 17” aluminijske naplatke, automatski klima uređaj, kožom obložen upravljač i ručicu mjenjača, ESP, šest zračnih jastuka, Takav model stoji 199.990 kuna. Nije malo, ali s obzirom na cijene slično opremljenih konkurenata - odlična ponuda. Uz Korando dolazi i pet godina ili 100.000 km potpune tvorničke garancije.
E pa sa takvim imenom - SsangYong - nebi ga ni badava uzeo. Ti koreanci su pametni i dosjetljivi, ali marketing im zna biti malo coskasti.