Peugeotova je ponuda na našem tržištu bogatija za sportsku izvedbu kompakta 308. Peugeot 308 GTi pod prednjim poklopcem ima 1,6-litreni turbobenzinski agregat, kakav pogoni i Peugeot RCZ. Iako je na raspolaganju u dvije izvedbe - od 250 i 270 konjskih snaga - novopridošli model pokreće snažnija inačica, a 308 GTi 270 opremljen je i prednjim blokirajućim Torsen diferencijalom te posebno podešenim podvozjem, što mu jamči bolje prianjanje.
U stvaranju Peugeota 308 GTi sudjelovao je već proslavljeni Peugeot Sport odjel, pa ne čudi što francuska jurilica ima najbolji omjer snage i mase u svojoj klasi. Sa samo 4,46 kg na 1 KS, od mirovanja do stotke ubrzava za samo šest sekundi. Snažan motor snagu prenosi putem 6-brzinskog ručnog mjenjača. Podvozje Peugeota 308 GTi - koji stoji 265.942 kune - spušteno je za 11 mm, a od 'klasične' se 308-ice razlikuje i novim izgledom prednjeg i stražnjeg kraja. Unutrašnjost također ostavlja sportski dojam, ne samo zbog kompaktnog upravljača i školjkastih sjedala. Armaturnu ploču, presvlake, obloge vrata, ručicu mjenjača i podne prostirke krase crveni šavovi. Pragovi vrata napravljeni su od aluminija, baš kao i papučice, oslonac za nogu i ručica mjenjača.
Zahvaljujući paketu Driver Sport, koji je u serijskoj opremi, vozač može dodatno povećati visokooktanski osjećaj za upravljačem. Pritiskom na gumb Sport boja na ekranu mijenja se iz bijele u crvenu, na središnjem zaslonu prikazuju se dodatni podaci (snaga, okretni moment, potisak turbopunjača, ubrzanja), zvuk motora postaje oštriji, a prilagođava se i odziv papučice gasa.
Sportski Peugeot 308 GTi brani francuske boje Čije boje brani novi MEGANE i članak u istim novinama jedan do drugog.