Isprobali smo

Sportski štih uz N-Line opremu i 185 dizelskih konja

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
04.09.2019.
u 10:32
Uz zaista bogatu opremu i najsnažniju motorizaciju, ovakav pogon i prijenos snage Tuscon N-Line stoji 313.745 kuna. Puno? Nije malo, ali konkurencija je još uvijek osjetno skuplja
Pogledaj originalni članak

Sportske linije opreme izvedene iz pravih sportskih modela nekad su bile uobičajne kod premium proizvođača, a danas su standardne u ponudi većine marki. Hyundai nekoliko svojih modela nudi uz opremu N-Line kao svojevrsnu “light sport” izvedenicu pravih sportskih modela iz dinamične N game automobila. Korejci su N diviziju osnovali tek nedavno i u vrlo kratkom vremenu stekli su odličnu reputaciju osnaženu rezultatima u WRC prvenstvu. N-Line je za one koji ne žele pravog sportaša, ali žele dinamičan i atraktivan automobil.

N-Line paket opreme prije svega donosi mnoštvo posebnih vizualnih detalja u unutrašnjosti i vanjskom dizajnu automobila, koji u ovom slučaju popularni Hyundaijev kompaktni SUV Tuscon čine vrlo atraktivnim i dinamičnim. N-Line dodaci - poput posebne mrežaste prednje maske koja podsjeća na masku hladnjaka u većem modelu Santa Fe, decentne oznake N opreme na bočnoj strani, posebnih 19” crnih sjajnih lakometalnih naplataka, crnih sjajnih okvira prozora, detalja u tamnom kromu... - privlače pažnju i izdvajaju ga iz mase. Sve djeluje elegantno i privlačno. A sve se to nastavlja i u kabini. Sjedi se na sportskim sjedalima u kombinaciji alcantare i kože s crvenim prošivima, upravljač i ručica automatskog mjenjača također su u finoj koži s crvenim detaljima, a crvenim koncem opšivena je i armaturna ploča, kao i središnji naslon za ruku. Papučice su, pak, aluminijske - u skladu s karakterom vozila.

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Hyundai Tucson

Putnici, a posebno vozač, u ovakvom se ambijentu osjećaju vrlo ugodno. Dapače, sa snažnim dizelskim 2-litrenim motorom sa 185 KS i 400 Nm okretnog momenta performanse su za 4,48 metara dug i robusan SUV mase 1,6 tona vrlo dinamične – do stotke stiže za 9,5 s, a najvećom brzinom od više od 200 km/h na autocesti je prava krstarica koja ne gubi dah ni na velikim brzinama kakve su dozvoljene jedino na njemačkim autocestama. I to sve uz minimalnu buku u kabini. Uz gladak automatik za vozača je komfor i jednostavnost u vožnji na visokoj razini, a nenametljivi 4WD pogon dobro će doći na skliskoj cesti i makadamu. Uz zaista bogatu opremu i najsnažniju motorizaciju, ovakav pogon i prijenos snage Tuscon N-Line stoji 313.745 kuna. Puno? Nije malo, ali konkurencija je još uvijek osjetno skuplja.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.