Test: Honda Civic

Štedljiv i prostran kompakt po konkurentnoj cijeni – pun pogodak

Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Honda Civic
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Honda Civic
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Honda Civic
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Honda Civic
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Honda Civic
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Honda Civic
03.06.2018.
u 20:47
S provjerenim dizelašem s potentnih 120 KS (9,8 s do stotke) prosječna potrošnja s lakšom nogom na gasu može biti i ispod 5 l/100 km
Pogledaj originalni članak

Nekima se agresivan sportski dizajn možda na prvu neće svidjeti, ali takvi su prema našim iskustvima u manjini. Većini se sviđa iznimno sportski izgled nove Honde Civic, a i nama izgleda jako dobro. To se pogotovo odnosi na sportsku bočnu siluetu.

Uz početni dobro opremljen novi 1,0 turbobenzinac ima i vrlo konkurentnu cijenu od 142.000 kuna, a sada je dostupan i dizelski motor 1,6 iDTEC, kojeg smo isprobali. Radi se o provjerenom Hondinom motoru, slobodno možemo reći najboljem u klasi srednje velikih dizelaša. Iz 1,6 litara zapremnine izvlači 120 KS i 300 Nm okretnog momenta od 2000 o/min. Vuče odlično, do stotke stiže za 9,8 s i uz najveću brzinu od 201 km/h. U praksi su najdojmljivija međuubrzanja, kad Civic djeluje kao pravi sportaš. Ono najbolje ipak je potrošnja - i uz najrastrošniju gradsku vožnju ne prelazi 6 l/100 km, dok je prosječna oko 5 l/100 km. Dakako, uz štednju može i ispod 5.

Početna oprema Comfort ima sve što je potrebno, primjerice, automatski klima-uređaj, alu 16” naplatke, prednja halogena svjetla uz aktivna duga svjetla, sustav praćenja i upozorenja o napuštanju prometnog traka, audio uređaj s 5” ekranom... Zbog nešto slabije vidljivosti nedostaju tek parkirni senzori. Civic više nema čarobna sjedala, pa je malo izgubio na praktičnosti, ali još je uvijek najprostraniji kompakt na tržištu uz prtljažnik od 478 litara i izdašan prostor u kabini.

Sportskom dojmu doprinosi i dinamično podešeni ovjes koji vozaču stvarno pruža užitak svakim kilometrom vožnje Civica, a podjednako je dobar u gradu i na otvorenoj cesti, kao i na autocesti. Cijena od 164.990 kuna trenutačno je uz ovaj motor i opremu odlična ponuda.

Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu:

Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

PL
plavizg
08:02 04.06.2018.

Paul-umpe,Ja vozim deset godina starog accorda i u odlicnom je stanju serviseri nemaju sto raditi osim zamjene filtera i ulja. Bmw ili mercedes bi bili ddruga prica o ostalim automa da ne govorimo. Svatko se nadje komentirati o autima..

ZA
zagi101
07:06 04.06.2018.

Vidio sam uživo, ružan auto pogotovo zadnji kraj.

PU
paul-umpe
21:35 03.06.2018.

opet vi sa azijatima.dajte Hondu 10 godina staru da vidimo u kakvom je stanju i koja joj je cijena