Tim Avion Medije proteklog je tjedna bio na prestižnoj svjetskoj konferenciji TV Connect koja okuplja ključne igrače na području digitalne multimedije, emitiranja i produkcije. Ovo im je treća uzastopna godina da izlažu na priredbi na kojoj se susreću pružatelji usluga iz cijelog svijeta. Bili su jedini predstavnici iz Hrvatske, a kako nam je rekao Robert Šipek, prvi čovjek Avion Medije, vrlo vjerojatno i iz cijele regije. Predstavili su svoj proizvod AVIION koji je inače stopostotno hrvatski.
Hrvatski proizvod
Osmišljen je prije šest godina, a prije tri godine to je rješenje postalo i komercijalno. Omogućava distribuciju multimedijskog sadržaja na razne uređaje, od pametnih telefona i tableta, preko smart-TV uređaja do računala i set-top-boxova, sadržaji su emitirani uživo i na zahtjev na svim uređajima putem interneta, iz tvrtkina središta u Zagrebu.
– AVIION je u našoj regiji već priznat i uspješan, kao pozadina projekata kao što su Pickbox, Vipnet i B.net 'TV za van' kao i mnogih drugih. Ono na što smo posebno ponosni iskorak je na inozemna tržišta, kako Europe tako i SAD-a. Činjenica da smo nastupili na vodećoj konferenciji ovog tipa i da naš proizvod izaziva velik interes daje nam za pravo da očekujemo daljnje širenje i nove klijente.
Sastanak na sastanak
– Doista smo bili uspješni, u tri dana nismo imali slobodne minute jer su sve bile zauzete sastancima i razgovorima, i to za sve članove našeg sedmeročlanog tima koji je boravio u Londonu – istaknuo je Robert Šipek, CEO Avion Medije, te dodao kako je njihov 'štand' bio smješten između velikana u tom segmentu poput Siemensa i kineskog Huaweija.
AVIION OTT je tražen tip proizvoda, pogotovo na razvijenim, bogatijim tržištima. Izlaganje u Londonu za Avion Mediju ujedno je bila prilika za predstavljanje novih komercijalnih projekata i implementaciju AVIION-a koje je tvrtka provela od zadnjeg izlaganja. Avion Media u Londonu izlaže i druga vlastita rješenja, kao što su Flly (sustav obrade i generiranja rasporeda televizijskog emitiranja), razna rješenja za automatiku produkcije te druge multimedijske sustave.
Drukčiji i inovativni
– Naravno, konkurencija postoji, a to su veliki igrači, no Avionova prednost je što su fleksibilniji i cjelovitije rješenje – kazuje Robert Šipek.
– Neprestano dodajemo nove funkcionalnosti i dodatke poput, primjerice, preporučilice, što proizvod čini cjelokupnijim rješenjem – kaže Robert Šipek koji je vrlo ponosan na činjenicu da su prepoznati u svijetu. Trenutačno posluju, primjerice, s klijentom iz Sjedinjenih Država koji plasira kineske TV programe u svojoj zemlji ili pak s europskim partnerom kojem je cilj distribuirati latino programe na njemačkom govornom području. Inače, Avion Media u vlasništvu je u CS Computer Systems iz Zagreba.
Kada se pak radi o budućnosti posebice gledanja TV programa, sve ide u smjeru osobno dizajniranog TV programa ili videa on demand, i to na svim platformama. Mlađe generacije jednostavno su u stanju manevrirati s nekoliko platformi istovremeno, mogu igrati igre, slušati glazbu i dopisivati se na Fejsu. Za desetak godina bit će platežno sposobni i cilj TV industrije je kreirati ponudu za takve ljude koji mijenjaju pravila gledanja sadržaja – kazao nam je Robert Šipek.