“Boxer diesel” natpis straga nešto je čega na Imprezama tradicionalno nije bilo. Nikakvo čudo, Japanci tek odnedavno u programu imaju dvolitreni dizelski motor koji su sami razvili držeći se samonametnute tradicije: bokser konfiguracija s nasuprotno položenim cilindrima jamči nisko težište i iznimno miran rad.
Posao je odrađen sjajno: motor je iznimno tih i miran u radu, štedljivo raspolaže gorivom, a uz to je iznimno snažan (150 KS i 380 Nm). U svakoj od šest brzina Impreza bez ikakva napora sjajno ubrzava i lakoćom postiže 210 km/h najveće brzine.
Potrošnja je vrlo umjerena: prosjek testa iznosio je samo 6,8 l/100 km. I to unatoč stalnom pogonu na sve kotače koji nudi veliku dozu aktivne sigurnosti i sjajno prianjanje u svakoj prilici. U ponudi su dva modela, običan i Sport. Testirani Sport je posve opremljen i na izgled identičan WRX modelu sa 230 KS. Na poklopcu motora je isti usisnik za zrak, karoserija je obrubljena spojlerima, straga je velika ispušna cijev, a laki naplatci imaju promjer 17 cola.
U kabini su grijana sportska sjedala, CD izmjenjivač, tempomat i mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa koji smo upoznali u dizelskom Foresteru. Ručica bi mogla biti malo preciznija i to je jedini prigovor koji se može uputiti ovoj Imprezi. Naime, ovjes je jednostavno sjajan, udobniji nego u gotovo svih suparnika, iako upravljivost pritom ne pati. I upravljač je ugodno lagan i precizan, pa je slika još povoljnija. Impreza je serijski opremljena i ksenon svjetlima.
Imprezi 2.0 T-D Sport cijena je u cjeniku 225.700 kuna, ali trenutačno je na akciji te se prodaje za 203.500 kuna. Tko se odrekne malo luksuza, ili mu sportski nastup nije previše bitan, može se voziti u RS modelu za 185.000 kuna. Dašak relijaške atmosfere uz nisku potrošnju goriva i prikladnost za svaki dan nude oba modela u neograničenim količinama.
Subaru Impreza 2.0 T-D: Relijaška ikona za svakodnevnu vožnju
FOTO Pogledajte kako je izgledao pogreb jednog od najskandaloznijih političara u Srbiji: Jedva se probijali do groba
Palma je nekad usko surađivao sa Željkom Ražnatovićem Arkanom, vođom četničkih i paravojnih postrojbi, s kojim je 1993. osnovao Stranku srpskog jedinstva
Preminuo je domaći glazbenik: 'Zauvijek je otišao naš dobri duh, bez tebe nikad više neće biti isto'
Mario Šeperić bio je frontman, basist i jedan od osnivača Grupe Romantic. Radi se o grupi koja se ističe kao prateća grupa Mladena Grdovića na nastupima.
Čovjek koji je Jugoslaviju bacio u trans: Hrvatska je genijalna, a jedna stvar vam je najjača u povijesti
– Hrvatska je genijalna reprezentacija. Imate modernog izbornika, a vezni red Hrvatske na čelu s Modrićem i Brozovićem možda je i najbolji u povijesti europskog nogometa. Sjećam se francuskog veznog reda Platini – Giresse – Tigana, ali kada bih morao birati, onda bih prednost dao hrvatskom veznom redu
Najpoznatije stablo u Hrvatskoj i poslastica, koja nadilazi granice gastro užitka
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima