na testu

Subaru Trezia - prostran, štedljiv i praktičan automobil

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
subaru trezia (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
subaru trezia (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
nissan note
05.01.2013.
u 14:30
Jedina prava mana preobučene Toyote Verso S je poveća cijena od 
149.990 kuna
Pogledaj originalni članak

Subaru Trezia je pravo malo čudo. Automobil manji od četiri metra (3995 mm) ima mjesta kao za broj veći automobili pa se na vozačko sjedalo, ali i straga može bez problema smjestiti dvometraš (isprobano). I prtljažnik je vrlo iskoristiv, od 365 pa do 1390 litara.

Najmanji Subaru je zapravo preobučena Toyota Verso S, monovolumen nastao na temelju Yarisa koji se u Hrvatskoj ne prodaje. U ponudi nema bokser motora ni 4x4 pogona svojstvenih Subaruu, već su njihovi stručnjaci samo udarili finalni glanc na Toyotin automobil. I motorizacija je Toyotina, testnu je Treziju pokretao 1,4-litreni turbodizelaš s 90 KS (u ponudi je još Toyotin 1,33-litreni benzinac s 99 KS). Za prijenos se brinuo robotizirani manualni mjenjač, koji ima dva moda – automatski i manualni. Spoj je vrlo dobar, pa je Trezia u dizelsko-automatskoj kombinaciji poželjan automobil.

Štedljiv dizelaš nam je prosječno trošio 6,3 litre, a performanse su vrlo zadovoljavajuće: najveća brzina 175 km/h, a do stotke 13 s. Jedina prava mana je cijena, s ovim motorom i mjenjačem te srednjim paketom opreme Trend (15” alu naplaci, klima-uređaj, audio sustav...) stoji 149.990 kuna.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

MA
maximinimax
20:14 05.01.2013.

Štedljiv? Pa toliko troši benzinac colt, do 100 oko 11 sekundi, 95 ks a cijena 96 000 kuna, garancija 5 godina, imam pa znam.

Avatar flegmatik
flegmatik
21:32 05.01.2013.

Zna se sto definira Subaru: boxer motor i pogon 4x4. Ovo nije Subaru. Ovo je rezultat suradnje sa Toyotom ciji motiv je bio usteda.

MA
Machak
15:55 07.01.2013.

Ovo nije Subaru. Ovo je smeće. I Subaru je otišao niz vodu.