Francuski kompakt u gamu je unio smireniji dizajn, no već se lani pokazalo da se kupcima svida takav, manje upečatljiv Peugeot. Da model 308 nije posve okrenuo leđa zavodljivom dizajnu, pokazuju atraktivni detalji, poput prednje maske, te atraktivno oblikovanih svjetala.
Kao cjelina, Peugeot 308 atraktivan je, ali ne toliko upečatljiv kakvi su mu bili prethodnici. No, to nije loše, jer za očekivati je da će manje upadljiv dizajn duže vremena djelovati moderno. U interijeru je očito da je oblikovan po mjeri vozača, a posebno nam se sviđa malo kolo upravljača. Upravljač lijepo leži u rukama, direktan je. Preko njega pogled pada na povišenu, inovativno oblikovanu i preglednu instrumentnu ploču. S druge strane, vizualno nam nije legla raščišćena centralna konzola. Djeluje nam pomalo prazno, čak i uz 9,7-inčni dodirni zaslo, putem kojeg se upravlja komandama klima-uređaja, audio sustava, navigacije. Na ekranu se prikazuje i slika s kamere koja pokriva prostor iza vozila, što pomaže pri vožnji unazad.
Uz ispeglani izgled, kvalitetnije materijale i bolju završnu obradu nego kod prethodnika, Peugeot 308 nosi i tehnološke prednosti. Nova platforma zaslužna je, između ostalog, za bolju voznu izvedbu. Peugeot 308 sada je upravljiviji, a ujedno i udobniji. Na vozačeve komande brže reagira. Pod prednjim poklopcem testiranog primjerka je 1,6-litreni HDi agregat od 92 konjske snage, uparen s 5-brzinskim ručnim mjenjačem. Radi uglađeno i tiho, te ne žeđa pretjerano. Deklariranih 3,8 l/100 km nismo ostvarili, no prosjek od litru više također je odličan.
>> S turbobenzincem pod haubom Peugeot 308 sportski je nastrojen
Zašto ja moram gledati strane testove automobila da bi dobio bar malo iskreniju sliku o kvaliteti automobila i dizajnu. Hvalite ih kao da vam drže pištolj pred glavom bez imalo kritike i onda imamo škart od automobila.