Na testu

Honda X-ADV - nije skuter, nije motocikl

Foto: Honda
Honda X-ADV - nije skuter, nije motocikl
01.09.2017.
u 17:00
U Hondi su napravili izvrstan proizvod koji će bez obzira na početnu cijenu od 94.900 kuna imati publiku
Pogledaj originalni članak

Čardak ni na nebu ni na zemlji. U našem, odnosno Hondinu slučaju, taj bi pojam glasio – niti je skuter, niti je motocikl.

X-ADV ime je križanca koji podjednako kombinira elemente oba svijeta. Izgleda da su u Hondi uspjeli napraviti vozilo koje magnetskom snagom privlači poglede brojnih znatiželjnika, kako onih koji inače gledaju samo skutere, tako i onih kojima su motocikli jedini izbor. Kao osnova poslužio je model NC 750, odnosno cjevasti okvir na koji je postavljen paralelni twin motor obujma 745 ccm. Na ovu su platformu Hondini stručnjaci postavili elemente koji privlače kupce enduro stila, doduše ne potpuno kad je riječ o motociklima, već i u segmentu sve popularnijih skutera većeg obujma i gabarita. Vozači motocikla odmah će uočiti središnji greben kao kod skutera te visoko postavljenu podnicu. Tu je i prostor za odlaganje stvari (kacige) ispod sjedala. Dovoljno da ga ne nazivamo motociklom.

Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV
Foto: Honda
Honda X-ADV

Već smo spomenuli kako X-ADV rabi dobro poznat dvocilindarski motor, čiji se moment na podlogu prenosi putem DCT mjenjača s dvostrukom spojkom. Taj završni prijenos na kotač je putem lanca, baš kao kod motocikala. DCT mjenjač omogućava “ručnu” izmjenu, za što se rabe ‘+’ i ‘-’ tipke, no ono što je ipak daleko zanimljivije, svakako je automatska izmjena. Promjene stupnja prijenosa obavljaju se izvrsno, bez obzira na to govorimo li o D-modu kad je to nakon 3000 okretaja u minuti, odnosno u Sportu kad se izmjena obavlja na 5000 okretaja.

Tada do izražaja dolazi i ispušni sustav, kratak i visoko postavljen, iz kojega dopire moćan zvuk, zvuk kakav se očekuje od motocikla. Prednji kotač od 17 cola s gumom 120/70 R17, odnosno stražnji 15-colni s gumom 160/60 R15, dolaze u žbičanoj izvedbi, što je također moto priča. Ovisno o tome vozite li se gradskim prometnicama, odnosno otvorenom cestom i autocestom, vozač ima na raspolaganju mogućnost ručnog podešavanja nagiba vjetrobranskog stakla, što smanjuje udare vjetra. Iako X-ADV broji 238 kilograma, upravljanje je vrlo jednostavno i lagano. U odnosu na motocikle, odnosno skutere koje smo dosad vozili, potrebna je doza opreza, odnosno malo vrijeme prilagodbe. Naime, prilikom kretanja treba se priviknuti na grublji start. Na to vozač treba biti spreman. Još su jedna poveznica s motociklima i štitnici za ruke koji izvrsno obavljaju svoju zadaću.

Na kraju možemo zaključiti kako su u Hondi napravili izvrstan proizvod koji će bez obzira na početnu cijenu od 94.900 kuna imati publiku, kako onu iz svijeta motocikala, tako i ljubitelje skutera.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.