Test: Peugeot 301

I uz dizelaša i najbolju opremu cijena je diskontna

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
01.04.2018.
u 20:12
Za sve one kojima je prostranost i štedljivost najbitnija, a sve po vrlo razumnoj cijeni, dizelski Peugeot 301 dobar je izbor
Pogledaj originalni članak

Nije nikakva tajna da je diskontna cijena najjači adut Peugeota 301.

Limuzina napravljena za siromašnija tržišta uz štedljiv dizelski motor sa 100 KS i najraskošniju opremu Allure stoji 110.075 kuna i tom cijenom u segmentu kompaktnih limuzina nema konkurencije. Izuzev brata blizanca Citroena C-Elyséea.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Peugeot 301

Limuzina dugačka 444 cm s prtljažnikom od 506 litara dobar je obiteljski izbor, a uz odličan dizelski motor uparen sa solidnim 5-brzinskim mjenjačem i vrlo je štedljiva. Provjereni 1,6-litreni BlueHDi sa 100 KS i 254 Nm svakako je najbolji dio ovog automobila. Vuče vrlo solidno (10,8 s do stotke, 183 km/h), a troši na kapaljku – i na temperaturama ispod ništice nismo trošili više od 6 l/100 km.

U 301 nema Peugeotovog zaštitnog znaka u unutrašnjosti – i-Cocpita - već je tu klasično vozačko okružje. Nema tu luksuza, iako je na armaturnoj ploči trendovski klavirski lak, ali sve je za vozača i putnike ergonomski dobro posloženo. Jedino bi sjedala mogla biti malo udobnija, a grijanju po vrlo hladnom vremenu da proradi treba nešto duže od onoga na što smo navikli u današnjim automobilima. Ovjes je zato vrlo robustan, pa je 301 vrlo udoban i preko poprečnih neravnina i preko velikih ležećih policajaca, a dobro vozi i po makadamu.

Allure oprema donosi automatski klima-uređaj, upravljač presvučen kožom, električne podizače stražnjih stakala... S doplatama – zaslon osjetljiv na dodir s Mirror Linkom (4000 kn), stražnji parkirni senzori (2000 kn), alu naplaci (2000 kn) i metalik lak (3300 kn) - ukupno stoji 121.375 kuna.

Pogledajte i galeriju 10 stvari koje možda niste znali o Yugu:

Foto: dave_7/Wikimedia Commons
Yugo
Foto: Charles01/Wikimedia Commons
Yugo
Foto: Filip Brala/PIXSELL
Yugo
Foto: STR - 5123/PIXSELL
Yugo
Foto: STR - 5123/PIXSELL
Yugo
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Yugo
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Yugo
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Yugo
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Yugo
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Yugo
Foto: Xm2500/Wikimedia Commons
Yugo - Innocenti Koral

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

LU
lukathereem
21:29 01.04.2018.

odlično vuče motor ali je prevelika buka u kabini za vrijeme vožnje. ja sam radio probnu vožnju i boljela me glava pola dana nakon 20 min vožnje. i fale 5ta vrata da bi bio obiteljski..