Dacia Sandero

Testirali smo najjeftiniji novi auto na našem tržištu

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Dacia Sandero
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Dacia Sandero
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Dacia Sandero
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Dacia Sandero
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Dacia Sandero
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Dacia Sandero
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Dacia Sandero
15.11.2015.
u 18:00
Sandero daje najviše centimetara lima i opreme za uloženi novac
Pogledaj originalni članak

Za 10. godišnjicu pod paskom Renaulta rumunjska Dacia ponudila je posebnu opremu Life plus. A u tom desetljeću Francuzi su od marke koja je proizvodila zastarjele automobile uspjeli napraviti brend - niskobudžetan, ali vrlo cijenjen i tražen. Dacia je u recesiji postala pravi prodajni hit, a auti su se pokazali solidnim i pouzdanim, s provjerenom Renaultovom tehnikom i jednostavnim rješenjima. Sandero je prostran gradski kompakt (prtljažnik 320 l!) i s početnom cijenom od 59.200 kuna najjeftiniji je novi auto u Hrvatskoj.

Bogatije posebno izdanje

S jubilarnom opremom Life plus, koja uključuje i aluminijske naplatke, klima-uređaj, el. podizače prednjih stakala i el. podesive retrovizore, plavo-siva sjedala, maglenke, putno računalo, odbojnike u boji karoserije, metalik boju, kromirane dodatke u unutrašnjosti, kromiranu prednju masku..., stoji 17.800 kuna više. Konačna cijena od 77.000 kuna čini se prilično realna za sve što Sandero nudi.

Testni primjerak pokreće 1,2-litreni atmosferski motor sa 75 KS i 107 Nm okretnog momenta (istovjetan je i početni motor u Cliju). Radi se o solidnom agregatu koji će zadovoljiti većinu vozača, ali s njime ne treba očekivati dinamičnu vožnju. U poplavi današnjih modernih turbobenzinaca (pa i Sandero se nudi s 0,9-litrenim turbakom od 90 KS) i moćnih dizelaša, stari atmosferac se čini trom.

Prostran i povoljan

Ali, za normalnu vožnju sasvim je dostatan, kada je i potrošnja zadovoljavajuća, ispod 7 l/100 km. Želite li još više uštedjeti, Dacia za 5000 kuna nudi tvorničku ugradnju plinske instalacije. Do stotke Sandero 1,2 16V stiže za 14,5 sekundi, a maksimalna mu je brzina 156 km/h.

Sandero oduševljava prostranošću za klasu kojoj pripada, pa bez problema može biti i obiteljski automobil, uz cijenu koja nudi najviše centimetara lima i opreme za ono što ste uložili.

>> Autoclick: Dacia Dokker

>> Autoclick: Dacia Sandero

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

DU
Deleted user
20:45 15.11.2015.

Imam ga i jako sam zadovoljan.Po autocesti troši 5L/100km.

AA
aabbcc
20:08 22.11.2015.

Za razliku od drugih proizvodjaca auta Dacija ima problema sa isporukom, jer ne moze proizvesti kolicine koje trziste potrazuje.

WA
wannabenovinari
09:05 17.11.2015.

5 l/100 km ako se voziš 90-100 km/h. Probaj vidjeti koliko se potrošnja poveća između "normalnih" 120-130 km/h.