Tarraco

Testirali smo najveći, najnapredniji i najbolje opremljen Seatov SUV

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
24.06.2019.
u 00:20
Tarraco stoji od 225.519 kuna, u izvedbi s benzinskim motorom od 150 konja, ručnim mjenjačem i prednjim pogonom. Primjerak poput isprobanog – Tarraco 2,0 TDI DSG 4Drive Xcellence sa svom dodatnom opremom, uključujući konfiguraciju sa sedam sjedala – stoji 324.955 kuna
Pogledaj originalni članak

Veliki španjolski SUV Tarraco, nedavno pristigao na naše tržište, isprobali smo u reprezentativnom izdanju – sa sedam sjedala, pogonom na sva četiri kotača, DSG automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i dizelašem od 150 konja. Iako je srcem “španjolac”, Seat Tarraco i mjestom proizvodnje upućuje na pripadnost Volkswagen grupi, ali i na brojne napredne tehnologije koje je iz nje preuzeo.

Ovaj se velikan, naime, proizvodi u Njemačkoj, u Wolfsburgu, te donosi najbolju tehnologiju u segmentu. Opremljen je najnovijim sigurnosnim asistentima, kao što su sustav pomoći u zastoju, upozorenje na sudar koji prijeti, automatsko kočenje, Pre Safe sustav. Vozač može mijenjati načine vožnje, odnosno postavke vozila može prilagoditi kako bi se ono u vožnji ponašalo više sportski, ekološki, komforno, terenski. Testni primjerak ima pogon na sva četiri kotača.

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Seat Tarraco

Već početni Tarraco Style serijski ima, među ostalim, sedam zračnih jastuka, klima- uređaj, radio s osam zvučnika, USB i AUX-IN priključak, Bluetooth, glasovnu kontrolu, digitalni kokpit, LED prednja i stražnja svjetla, sustav nadzora i zadržavanja vozne trake, tempomat i limitator brzine s multifunkcijskom kamerom, sustav nadzora prometa, uključujući kočenje u slučaju nužde, stražnje parkirne senzore, maglenke s funkcijom zakretanja, el. podesive i grijane retrovizore. Testni primjerak ima još bogatiju razinu opreme Xcellence te ponešto dodatne.

Robustan vanjski dizajn skriva obilje prostora u putničkoj kabini s konfiguracijom sjedenja 2+3+2. Na stražnja dva sjedala brzo će se i spretno uvući dijete, koje će, štoviše, i uz slobodna mjesta u drugom redu izabrati sjediti u trećem redu objašnjavajući kako je to – baš fora. Odraslima će u trećem redu ipak biti malo skučeno, prije svega za glavu i koljena, no za prijevoz na kraće rute može proći. U prtljažnik Tarraco prima čak 700 do čak 1920 litara, ovisno o broju sjedala koja su u uporabi te o položaju drugog reda sjedala (stražnja klupa je pomična).

Sjedala u prvom i drugom redu široka su i udobna te ne umaraju ni za višesatne vožnje. U naslon prednjih sjedala ugrađeni su praktični stolići s držačima čaša, što također podiže komfor putovanja. Materijali su kvalitetni, završna obrada također, pa i tu Tarraco pokazuje srodstvo s Volkswagenovim modelima. Iako masivan, u vožnji je Tarraco ugodan i uglađen. Ležernoj vožnji uvelike pridonosi vrhunski DSG 7-stupanjski automatik s dvostrukom spojkom, kao i dobra zvučna izolacija zahvaljujući kojoj se ni pri vožnji autocestom u kabinu ne probija ni zvuk motora ni buka s ceste. Isprobani je motor korektan izbor za ovako robustan model. Ne možete računati na strelovita ubrzanja, ali u zadanim okvirima pruža dovoljno dinamičnu i prije svega komfornu vožnju.

Tarraco stoji od 225.519 kuna, u izvedbi s benzinskim motorom od 150 konja, ručnim mjenjačem i prednjim pogonom. Primjerak poput isprobanog – Tarraco 2,0 TDI DSG 4Drive Xcellence sa svom dodatnom opremom, uključujući konfiguraciju sa sedam sjedala – stoji 324.955 kuna.

Sve potrebno za sigurnost i komfor

Seat svoj Tarraco ne nudi s nižim razinama opremljenosti, već samo u dva bogatija paketa: Style i Xcellence. Nastavljajući se na, u ovom slučaju, početni Style, Xcellence paket donosi 19” lakometalne naplatke, adaptivni tempomat, Climatronic trozonski klima-uređaj, sustav ulaska, izlaska i pokretanja vozila bez ključa, handsfree električna vrata prtljažnika, virtualnu pedalu, kameru za vožnju unatrag, pomoć pri parkiranju, kromirane krovne nosače, dodatno zatamnjena bočna stražnja stakla i stražnje staklo, kromirani okvir prozora, LED osvjetljenje unutrašnjih ručica vrata, osvijetljene ukrasne letvice pragova.

VIDEO Ovo je top 5 najprodavanijih novih automobila u Hrvatskoj:

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar HajdukLika
HajdukLika
00:52 27.06.2019.

Blizanac Škode Kodiaq-a i VW Tiguan Allspace-a. Iako se montira u češkom Mlada Boleslavlju u pogonima Škode zajedno sa Kodiaq-om, veći je, povoljniji i sportskijih voznih osobina, što je i zadaća SEAT-ovih modela u koncernu Volkswagen. Zato se u vrlo potentnim izvedbama prodaje kao samostala marka Cupra (kratica od Cup Racing).

KL
Koka_Loka
09:13 24.06.2019.

Za te novce ima bar 10 boljih automobila, zasto kupiti Seat???