Peugeot 5008

Testirali smo: Obiteljska cestovna krstarica dizajnerskoga štiha

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
28.01.2019.
u 08:21
Ugodan ovjes glavni je ‘krivac’ za udobnu vožnju, bez obzira na neravnine na prometnici, ali i za skladne prolaske zavojitim cestama, bez pretjeranog naginjanja
Pogledaj originalni članak

Modelom 5008 Peugeot se ‘ispisao’ iz sad već malog društva proizvođača jednovolumena. I taj je model, naime, dizajnerskim i inženjerskim zaokretom postao šminkerski SUV, 22 centimetra odignut od tla. Pogon na sva četiri kotača nema niti mu, realno, treba. Od jednovolumenskog je pretka baštinio prostranost i funkcionalnost, pripadnost francuskoj PSA grupi gotovo pa automatski podrazumijeva i udobnost.

Okrenut prema obiteljima koje podjednako cijene dobre vozne osobine, učinkovitost i udobnost, Peugeot 5008 - stupanjem na snagu novog WLTP ciklusa i uz njega povezanih promjena u cjeniku - izgubio je 2-litreni turbodizelski motor od 150 konjskih snaga. Potencijalnim su kupcima sada na izbor opcije sa 130 i 180 konjskih snaga. S opremom poput one u isprobanom modelu - GT line - slabiji dizelaš stoji 249.870 kuna. Snažniji dizelski motor stiže uz 8-stupanjski automatski mjenjač. Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijednosa, koji standardno dolazi uz 130 KS snažnu opciju, dobro je proračunat, ne uvijek precizan.

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Peugeot 5008

Ugodan ovjes glavni je ‘krivac’ za udobnu vožnju, bez obzira na neravnine na prometnici, ali i za skladne prolaske zavojitim cestama, bez pretjeranog naginjanja.

Interijer je skup dizajnerskih dragulja. Nekima se sviđaju, nekima ne, ali prekidači u stilu avionskih, kvalitetnom tkaninom obložena vrata, malo i podrezano kolo upravljača, futuristički oblikovana ručica mjenjača... neosporno privlače pažnju. Digitalnu instrumentnu ploču vozač može prilagođavati svojim željama i potrebama.

Dužina od 464 centimetra i 284 cm razmaka među osovinama Peugeotu 5008 omogućavaju kabinu dovoljno veliku da se u nju ugradi i treći red sjedala (doplata 5500 kuna). U naslone prednjih sjedala ugrađeni su praktični preklopni stolići. Sjedala u drugom redu zasebno se mogu pomicati naprijed-nazad, ali i preklapati. Preklopiti se može i suvozačevo sjedalo. Ovisno o broju sjedala u funkciji u prtljažnik prima 553, 780 odnosno 1060 litara.

Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.