Karavanske izvedbe mnogih marki atraktivnošću se mogu mjeriti s limuzinama od kojih potječu. Time se može pohvaliti i karavanska Insignia, koja je u isprobanoj Country Tourer inačici još i podignuta (za 2 cm, na 15 cm) te obogaćena robusnim detaljima. Zaštitom donjeg dijela karoserije, zaštitama pragova i lukova blatobrana nadograđuje se na Sports Tourer, a pri tome Insignia Country Tourer nije izgubila na udobnosti i dinamici. Turbodizelski agregat od 170 konjskih snaga i sa 400 Nm - uparen s čvrstim i preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem - dobar je izbor. Radi uglađeno i tiho (za što zasluge idu i odličnoj zvučnoj izolaciji kabine), startan je i umjerene potrošnje. Tijekom testa u prosjeku nam je trošio 6,8 l/100 km.
Isprobana Insignia Country Tourer sa serijskim prednjim pogonom upravljiva je i predvidljiva, stabilna i u dinamičnijem ritmu. Zapravo, jedna je od automobila kojima bismo se sa zadovoljstvom uputili i na duže rute. S obzirom na podignutu podnicu i pojačane dijelove ovjesa, Insignia Country Tourer odlično se drži i na grubljem makadamu.
Prostrani interijer zadržao je Opelove tradicionalne crte, a u testnom je primjerku opremljen svim mogućim ‘dizalicama’ sigurnosti i komfora. Uz veliku instrumentnu ploču, centralno mjesto zauzima 8-inčni dodirni zaslon sustava za informiranje i zabavu, dopunjen kontrolama na upravljaču. Prtljažni prostor pažnju plijeni prostranošću (540 do 1530 litara), ali i prilagodljivošću. Stražnja sjedala preklopiva su u omjeru 60:40. Duboko otvaranje poklopca prtljažnika i nizak prag prtljažnika olakšavaju utovar. Vrata prtljažnika otvaraju se i zatvaraju električnim putem (opcija). Osnovna karavanska Insignia stoji od 192.500 kn.
>> Karavanska verzija korejske krstarice konkurirat će Passat Variantu
Nikada Opel nece napraviti allroad automobil - nikada !