Benzinci preuzimaju primat u izboru motorizacije, a zbog potražnje za njima proizvođači šire ponudu benzinskih motora. Tom se logikom vodila i Fiat Chrysler grupa koja je najprije predstavila potentan četiricilindarski 1,3-litreni benzinac sa 150 KS, da bi naknadno motor istog obujma podigla na 180 KS. Tako snažan benzinac malog obujma rijetkost je na tržištu, a čast da prvi demonstrira njegove adute pripala je robusnom SUV-u, Jeepovu modelu Renegade.
Renegade je lani redizajniran, a kupci su dosad najčešće posezali za 1,3-litrenim turbobenzincem od 150 konjskih snaga. Logična je pretpostavka da će ih zainteresirati i stroj koji uz 180 konja pri 5750 o/min nudi i 270 Nm okretnog momenta pri niskih 1850 o/min. Snažan motor javlja se reskim, ugodnim zvukom. Buka motora u kabini je na poželjnoj razini. Novi agregat dolazi isključivo uz 9-stupanjski automatski mjenjač i AWD pogon na sva četiri kotača. što se pokazalo hvale vrijednom kombinacijom.
Automatik s devet stupnjeva prijenosa, naime, za svaku je pohvalu jer brzine izmjenjuje neprimjetno, uglađeno, a uz Jeepov pogon na sva četiri kotača povišeni kompaktni automobil sposoban je svladati i zahtjevan teren. Cijena Jeepa Renegade s 1,3-litrenim benzincem od 180 konja uz bogatu Longitude opremu jest 217.102 kune, dok u top opremi Limited (LED svjetla, Uconnect s 8,4-inčnim zaslonom na dodir s navigacijom, dvozonski automatski klima-uređaj, prednji i stražnji parkirni senzori...) za ovu poslasticu treba izdvojiti 232.758 kuna. Najveća je brzina Renegadea s ovim motorom 201 km/h.
Renegade već u osnovnoj opremi donosi napredne sigurnosne elemente poput upozorenja na napuštanje prometnog traka i prepoznavanja prometnih znakova. Serijski je opremljen i klima-uređajem, audio-uređajem, komandama na kolu upravljača, putnim računalom, Uconnect sustavom s 5-inčnim dodirnim zaslonom, zatamnjenim staklima, sustavom protiv preokretanja, Hill holderom, nadzorom stabilnosti prikolice, el. pokretanjem prednjih i stražnjih stakala... Početna cijena Renegadea s 1,0 T3 motorom sa 120 KS iznosi 155.370 kuna.
Smanjivanje kubikaže i broja cilindara završi sa trocilindričnim mlinčekima od 100-200 ks a jad i bijeda od "......snage" i to su neke makete od ponija a ne konja..........Mazda jedina nije krenula tim putem i hvala bogu da ima bar jedan normalni motor.....a dapače digli su sa 2 na 2.2 lit.......Neće trebati još puno i nestati će svih klasičnih motora zbog forsiranja "E" vozila koja su u konačnici sveukupno gledano veći problem za prirodu a izrada i eliminiranje su skuplji i štetniji od FAP-ovih dizel mrcina.......tak da facinacija ovakvim nazovi autima nije normalna