Do otvaranja testne Volvove staze Hällered 1973. godine, smještene na jugozapadu Švedske, oko sat vremena vožnje od drugog najvećeg švedskog grada Göteborga, to je područje bilo posve mirno i tiho. I danas je oko testnog poligona predivna šuma, ali više nije mirno. Pogotovo kada se unutar ovala dugog 6,3 km začuje brundanje motora i testni vozači desecima testnih Volva počnu "vaditi mast". A to rade svakodnevno. Šveđani stazu Hällered, gdje se isprobavaju modeli mnogo prije no što će izaći na cestu, od milja zovu "pakao za automobile".
U samo nekoliko mjeseci automobili su isluženi kao auti stari nekoliko godina. Kako bi se testirala trajnost, u manje od godinu dana prijeđu 160.000 km. To odgovara obilaženju četiri puna kruga oko našeg planeta.
Na poligonu radi oko 75 vozača istreniranih za vožnju u ekstremnim uvjetima, koji godišnje na poslu prevale oko 100.000 km, a svi zajedno istroše oko 2000 guma.
Na poligonu postoji 15 različitih testnih staza. Na glavnoj stazi, tzv. ovalu, testira se maksimalna brzina, a na ostalim stazama stabilnost na cesti, komponente podvozja, zaštite protiv hrđanja, pogon na sva četiri kotača, ali i aktivni sigurnosni sustavi kao što je sustav otkrivanja pješaka s punim automatskim kočenjem. Dakle, kao što život automobila ne počinje njegovim dolaskom na tržište, već proizvodnjom, tako ni proizvodni proces ne završava silaskom s tvorničke trake. Prije odlaska prema salonima, novi se modeli moraju dokazati u 'paklu'.