HŽ Putnički prijevoz pokrenuo je nagradni natječaj u sklopu kojeg im studenti trebaju osmisliti slogan, za što će biti nagrađeni besplatnim putovanjima vlakom po Hrvatskoj i Europi. Natječaj traje od 15. travnja do 15. lipnja.
"Zadatak nije težak – slogan mora biti kratak, jasan i lako pamtljiv, s asocijacijama na vlak, željeznicu, putovanja, putnike i slično", objavio je HŽ Putnički prijevoz na svojim stranicama.
Međutim, čini se da je natječaj krenuo u smjeru kojem se nisu nadali. Korisnici Twittera počeli su na toj društvenoj mreži objavljivati šaljive prijedloge s hashtagom #HŽslogan, iz kojih je vidljivo da HŽ baš i nema prevelik ugled među internetskom populacijom.
Donosimo vam nekoliko najzabavnijih "slogana" koji vjerojatno neće pobijediti na HŽ-ovu natječaju.
>> Hrvatska četvrta u EU po kilometrima autocesta, ali peta najlošija u željeznici
>> HŽ Putnički prijevoz smanjio troškove zaposlenika za 30 milijuna kuna
To nije drugačije ni moglo završiti jer je nesposobnu šeficu marketinške službe (koja je inače novinarka) lani uhljebio jedan od direktora. Dotična šefica ne raspoznaje tramvaj od vlaka a kamoli marketinški posao! Ako zakasnite na posao - recite:KASNIM JER SAM IŠAO VLAKOM....i svi vam vjeruju-!